۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
اختصاصی دی اسپورت

شعبانلو و نوید روزهای طلایی برای شاهین

هافبک جوان شاهین بوشهر با رفع مصدومیت یکی از بهترین های تیمش مقابل اکسین البرز بود .
نویسنده : محمد رضا زائری
کد خبر: ۸۷۶۵۲
به " گزارش دی اسپورت " ، میلاد شعبانلو هافبک طراح و جوان شاهین شهرداری بوشهر در دیدار مقابل اکسین البرز بالاخره در ترکیب ثابت محمود فکری قرار گرفت تا هواداران این تیم به بازگشت وی امیدوار باشند.

شعبانلو 23 ساله که تجربه بازی در تیم های لیگ برتری استقلال تهران و صنعت نفت آبادان را در کارنامه دارد در حین جوانی بازیکن با تجربه ای محسوب میشود که در میانه میدان با تکنیک ناب اش جولان می دهد و یکی از امیدهای فکری و عصای دست این مربی می باشد.

رفع مصدومیت و بازگشت شعبانلو دغدغه اصلی کادر فنی بود تا اینکه در دیدار مقابل اکسین به میدان رفت و کمربند میانی شاهین را در اختیار گرفت و بدون شک ستاره این دیدار بود تا نوید روزهای خوبی برای هواداران پرشور شاهین بدهد که با تکمیل ضلع مثلت میلادهای شاهین این تیم به روزهای اوج خود نزدیک شود .
شعبانلو و نوید روزهای طلایی برای شاهین
پسر دوست داشتنی شاهین گرچه به حق واقعی خود که به واسطه برخی اشتباهات فوتبالی و در کنار آن چاشنی بدشانسی اعم از مصدویت های ناگهانی گریبانگیر نمی شد می توانست جایگاهی بهتر در سطح اول فوتبال ایران داشته باشد .

با این حال شعبانلو به لحاظ داشتن سن کم فرصت های زیادی برای جبران گذشته فوتبالی خود دارد و فصل جدید لیگ دسته اول کشور می تواند محلی برای نشان دادن خلاقیت های این هافبک بی حاشیه بوشهری باشد گرچه توانایی های وی برای اهالی اهل فن ثابت شده است .

تنها دغدغه میلاد مصدومیت های است که هرزگاهی سراغ این هافبک جوان می آید که این اتفاق در دیدار مقابل اکسین البرز نیز اتفاق افتاد و مجبور شد میدان مسابقه را ترک کند تا پس از خروج وی فشار اکسین روی دروازه شاهین نیز بیشتر شود .
شعبانلو و نوید روزهای طلایی برای شاهین
در پایان امیدواریم جوان شایسته بوشهری هیچ گاه دچار محضل مصدومیت نشود تا فوتبال ایران نوید روزهای خوبی برای این بازیکن باشد و با روند درخشش خود به پیراهن تیم ملی نیز برسد که این مهم دور از دسترس برای این بازیکن شایسته بوشهری نیست .


خبرنگار : محمد زائری