۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷

شفر: مربی و بازیکن نمی‌خواهم

دی اسپورت:نشست کمیته فنی باشگاه استقلال در حالی با حضور «وینفرد شفر» برگزار شد که مرد آلمانی آبی پوشان تاکید کرد نیازی به بازیکن، مربی یا دستیار دیگری برای اضافه شدن به جمع تیمش نیازی ندارد.
کد خبر: ۸۷۷۵۳
به گزارش" دی اسپورت":نشست کمیته فنی باشگاه استقلال در حالی با حضور «وینفرد شفر» برگزار شد که مرد آلمانی آبی پوشان تاکید کرد نیازی به بازیکن، مربی یا دستیار دیگری برای اضافه شدن به جمع تیمش نیازی ندارد.
نشست کمیته فنی باشگاه استقلال با حضور پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، مجید نامجو مطلق، مجید رضایی و امیدرضا روانخواه به همراه علی خطیر برگزار شد.

«وینفرد شفر» سرمربی آلمانی آبی پوشان که امروز در تمرین استقلال شرکت نکرد و در غیاب او دستیارانش وظیفه آماده سازی بازیکنان را بر عهده داشتند، نیز در این نشست حاضر بود تا با اعضای کمیته فنی که تمامی آنها از پیشکوستان استقلال هستند، بیش از پیش آشنا شود.

شفر که به نظر می رسید شناخت خوبی از اعضای کمیته فنی استقلال دارد، در ابتدای سخنانش در جمع اعضای کمیته فنی گفت: من خوشحالم که در کنار شما بزرگان استقلال هستم. به خوبی می دانم هر کدام از شما عزیزان سالها پیراهن استقلال را پوشیده اید و با این تیم به افتخارات زیادی دست یافته اید. افتخار می کنم در جمعی حضور دارم که پیشکسوتان استقلال نامیده می شوند.

** دستیار نمی خواهم

در ادامه این نشست، اعضای کمیته فنی استقلال از سرمربی آلمانی این تیم درخواست کردند تا نام افرادی را که می خواهد نقش دستیار را برای وی در استقلال بازی کنند، نام ببرد. پیش از این امیرحسین فتحی سرپرست استقلال اعلام کرده بود که انتخاب دستیار یا مربی برای شفر باید به تایید اعضای کمیته فنی برسد.

شفر در پاسخ به این درخواست تصریح کرد که «در حال حاضر به دنبال گزینه ای نیستم و با اعضای کادر فنی فعلی به کار ادامه خواهم داد.

** بازیکن هم نمی خواهم

موضوع بعدی نشست کمیته فنی باشگاه استقلال، جذب بازیکن بود؛ موضوعی که درباره آن بحث های طولانی بین اعضا در گرفت. با این حال سرمربی آلمانی استقلال خطاب به نفرات فنی استقلال گفت: در مقطع فعلی نیازی به جذب بازیکن نیست و در صورتی که احساس کنم به بازیکنی نیاز دارم نام آنها را به کمیته فنی می دهم.

** دعوت شفر از کمیته فنی برای حضور در تمرینات

در حالی که شایعه شده بود «شفر» با اعضای کمیته فنی استقلال رابطه خوبی ندارد و سایه آنها را بالای سر خود احساس می کند اما در جلسه امروز او رفتار صمیمانه و خوبی با این نفرات داشت.

حتی سرمربی آلمانی استقلال از حاضرین دعوت کرد تا در تمرینات استقلال حاضر شده و از نزدیک شاهد برنامه های آماده سازی آبی پوشان باشند.

وی همچنین از اعضای کمیته فنی خواست تا نقطه نظرات خود را درباره شیوه و تاکتیک بازی آبی پوشان اعلام کنند تا وی بتواند از آنها استفاده کند.

در پایان نشست امروز، شفر با ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال این وعده را داد در جلسات بعدی این کمیته نیز حضور یابد و بتواند استقلال را به آن جایگاهی که شایسته آن است برساند.

بعد از پایان این نشست، وینفرد شفر سرمربی آبی پوشان به همراه امیرحسین فتحی سرپرست و علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال راهی ورزشگاه آزادی شدند تا از نزدیک دیدار دوستانه تیم ملی ایران برابر بولیوی را نظاره گرد شوند.
منبع: ایرنا