۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳
گزارش ویژه سایت دی اسپورت؛

مهدی رحمتی، بنجامین باتن فوتبال ایران!

از اردوگاه آبی های پایتخت خبر می رسد که قرار است اتفاقی جالب توجه رقم بخورد که می تواند به یک اتفاق تاریخی و کم نظیر در تاریخچه فوتبال ایران بدل شود.
نویسنده : سبحان جهان پناه
کد خبر: ۸۷۸۳۰
به گزارش "دی اسپورت" تمرین روز چهارشنبه آبی های پایتخت تحت تاثیر حضور ویژه زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی امید فوتبال ایران برگزار شد و در این جلسه تمرینی شاگردان شفر به نوبت به کرانچار خوش آمدگویی می کردند و کرانچار به شفر بابت حضور چنین بازیکنان با انگیزه و به ویژه جوانی در درون تیمش تبریک گفت؛ در میان خوش آمدگویی بازیکنان، خوش آمدگویی مهدی رحمتی طولانی تر از سایرین بود و کرانچار به بحث و گفتگو با او پرداخت که حالا بازار شایعات را داغ کرده است.

با توجه به اینکه تیم ملی امید ایران در مسابقات آسیایی جاکارتا موفق نشد سهمیه المپیک را کسب کند، کرانچار نگاه ویژه ای به بازیهای انتخابی پیش روی دارد و طبق قانون می تواند از سه بازیکن بزرگسال در کنار بازیکنان امید در مسابقات المپیک 2020 توکیو استفاده کند و با توجه به ضعف موجود در درون دروازه و آمادگی بالای مهدی رحمتی، شنیده می شود کرانچار پیشنهاد حضور رحمتی در تیم ملی امید را به او داده است.

رحمتی که شش سال پیش از تیم ملی بزرگسالان به صورت موقتی خداحافظی کرد اما دیگر مورد بخشش کی روش قرار نگرفت، می توان با حضور در ترکیب تیم ملی امید یک اتفاق نادر و تاریخی را در فوتبال ایران رقم زند؛ اتفاقی که می تواند پس از سالها هر دو گلر آبی پوشان را ملی پوش کند و در اتفاقی جالب، حسینی جوان در تیم بزرگسالان حضور داشته باشد و رحمتی باتجربه در تیم امید!

البته با توجه به شکاف ایجاد شده میان تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی امید و رابطه خوب رحمتی و استیلی و کرانچار هیچ بعید نیست پیشنهاد کرانچار با موافقت رحمتی و شفر مواجه شود؛ اتفاقی که می تواند تمرینات شفر را در هنگام فیفادی خلوت تر از قبل کند و می تواند به رحمتی انگیزه ای دوچندان برای درخشش تزریق کند. رحمتی در فصل جاری لیگ برتر و جام حذفی در تمامی مسابقات برای آبی پوشان به میدان رفته است و توانسته عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای بگذارد تا جایی که حسینی همتای او در درون دروازه تصمیم به جدایی از استقلال گرفته بود که البته با پادرمیانی مدیران آبی پوش او از تصمیم خود منصرف شد.

باید منتظر ماند و دید آیا خبر موثق مواصله به خبرنگار "دی اسپورت" محقق خواهد شد و مهدی رحمتی، با لقب شخصیت معروف بنجامین باتن در فوتبال ایران پایدار و درخشان باقی خواهد ماند یا خیر او همچنان با شعار "استقلال، تیم ملی من است" به سالهای پایانی حضورش در استقلال ادامه خواهد داد؟