۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

خروج ماهشهری ها از بحران

شهرداری ماهشهر با کسب پیروزی ۲-۱ مقابل ملوان بندرانزلی، هفته هشتم لیگ آزادگان را به پایان رساند.
کد خبر: ۸۷۸۴۹
به گزارش"دی اسپورت"؛ شهرداری ماهشهر پس از صعود به لیگ آزادگان و حفظ سهمیه در فصل گذشته، با معرفی داوود مهابادی به عنوان سرمربی پا به رقابت های لیگ آزادگان گذاشت ولی این مربی در ابتدای فصل نتوانست انتظارات را برآورده کند، به طوری که با کسب چهار شکست مقابل تیم های مس کرمان، اکسین، آلومینیوم و قشقایی در آستانه اخراج قرار گرفت ولی در اولین مسابقه پس از اولتیماتوم جدی که مدیران باشگاه به وی دادند نتایج این تیم تغییر کرد.
مهابادی و شاگردانش در هفته ششم شاهین، مدعی را با نتیجه تساوی متوقف کردند و سپس در هفته هفتم برابر اروند بازی را بدون دریافت گل و با حداقل امتیاز به پایان رساندند و در نهایت در هفته هشتم لیگ ملوان بندرانزلی را با نتیجه ۲-۱ از پیش رو برداشتند تا علاوه بر کسب اولین پیروزی، موقتا از بحران خارج شوند.
در این مورد این نکته قابل ذکر است که مهابادی و شاگردانش برخلاف چهار هفته ابتدایی که هفت بار دروازه شان را باز شده دیدند، در سه هفته اخیر تنها یک گل دریافت کردند.

شهرداری ماهشهر در پایان هفته هشتم با کسب یک پیروزی، دو تساوی، چهار باخت و پنج امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.