۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶
قائم مقام باشگاه سردار بوکان؛

محمدی : متخلفان را به کمیته اخلاق می کشانیم

قائم مقام باشگاه سردار بوکان گفت : با افرادی که باشگاه پرهوادار سردار بوکان را به حاشیه بکشانند به کمیته اخلاق خواهیم کشاند.
کد خبر: ۸۸۲۲۹
به گزارش"دی اسپورت" و به نقل از باشگاه سردار بوکان؛ محسن محمدی در خصوص حواشی بوجود آمده حول این باشگاه اظهار کرد : تنها باشگاه لیگ دویی هستیم که قبل از شروع مسابقات ۱۰ الی ۱۵ درصد پرداختی داشتیم ،اینکه تیم نتایج قابل قبول و درحد انتظار هواداران نداشته است کاملا قبول است و با هم‌فکری با اعضاء هیئت مدیره تصمیماتی را اتخاذ و مشکلات را شناسایی کرده ایم.

وی در رابطه با تعطیلی تمرینات چند روزه این تیم بیان داشت : باید به اطلاع مردم خونگرم برسانم که این حرکت کاملا برنامه ریزی شده و ما قبل از بازی با تیم مقاومت تهران پیش بینی می کردیم که پس از استعفای آقای قربانی بازیکنان بدون اجازه خوابگاه را به بهانه پرداختی مرحله دوم مبلغ قراردادشان ترک کنند در همین راستا ما دیشب چهارشنبه به همه بازیکنان تماس گرفتیم که روز پنجشنبه در تمرین تیم حضور بهم برسانند و برای بازی روز یکشنبه مقابل تیم فولادنوین اهواز آماده باشند.

قائم مقام باشگاه سردار اضافه کرد : ضمن تشکر از زحمات آقای قربانی و کادرش با یک سرمربی جدید کار را ادامه داده و تیم را به جایگاه واقعی خود خواهیم رساند. 

با این شرایط با بازیکنان جوان راهی اهواز شده و ضمن به کار بستن تمام تلاش مان به هیچ کسی باج نخواهیم داد و مطمئن باشند که متخلفان را به کمیته اخلاق خواهیم کشاند.
 
محمدی در مورد انتخاب سرمربی جدید این تیم عنوان کرد : ما باید یک مربی بادانش و با تجربه ای را انتخاب کنیم که این موضوع نیاز به زمان دارد، چند گزینه مد نظر ما بوده و در صورت جمع بندی و اتخاذ تصمیم نهایی سرمربی جدید را معرفی خواهیم کرد تا پس از بازی با فولاد اهواز کار را با ایشان ادامه دهیم.

ایشان اظهار داشت : قطعا دست افرادی را که برای ما حاشیه درست می کنند کوتاه و به شکل جدی با آنان برخورد خواهیم کرد و به هیچ شخصی اجازه نخواهم داد که با احساسات این هواداران پرشور و خونگرم سردار بازی کنند.