۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۸
بازیکنانم مزد سختکوشی هایشان را گرفتند؛

هوری : بازیکنان مصدوم مان نرسند تغییراتی در تیم ایجاد می کنیم

در هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته دوم کشور، فولاد نوین در خانه توانست با دو گل عبدالرضا زارعی و سجاد عباسی در مقابل سوپر گل اصغر توکلی شهرداری بم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.
کد خبر: ۸۹۸۸۴
به گزارش"دی اسپورت"، حسن هوری سرمربی فولاد نوین پس از پایان بازی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما در مورد بازی تیمش گفت : شاهد بازی پر هیجان و درگیرانه ای بودیم هر دو تیم برنامه خاصی برای بازی داشتند فکر می کنم لطف خدا هم شامل حال مان شد و توانستیم بعد از اینکه بازی به تساوی کشیده شد در پایان به بازی برگردیم و سه امتیاز بازی را بدست آوریم.

هوری ادامه داد : به کادر فنی و بازیکنانم تبریک و خسته نباشید ویژه ای می گویم چرا که تا لحظات پایانی جنگیدند و مزد سختکوشی خود را گرفتند. 

وی در خصوص داوری دیدار گفت : همانطور که می دانید معمولا در خصوص داوری صحبتی نمی کنم و به تصمیمات داور احترام می گذارم فقط امیدوارم همانند لیگ برتر و لیگ یک روزی برسد که نظارت بیشتر و بهتری بر روی قضاوت داوران در لیگ دسته دوم صورت گیرد.

سرمربی فولادنوین در پایان در خصوص تغییرات احتمالی در تیمش با توجه به نزدیکی به نیم فصل مسابقات گفت : قطعا در جهت تقویت تیم در نیم فصل تغییراتی خواهیم داشت صحبت‌هایی در این خصوص انجام داده ایم حدود 7 بازیکن مصدوم داریم که اگر به بازی های نیم فصل دوم نرسند بر اساس شرایط تغییراتی در جهت تقویت تیم خواهیم داشت.
ترند های روز