۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
پیش بازی گل گهر سیرجان و کارون اروند خرمشهر

حمله به صدر با عبور از کارون

گل گهر و اروند خرمشهر در دیداری حساس از هفته دهم لیگ دسته اول کشور به مصاف هم خواهند رفت .
نویسنده : زائری
کد خبر: ۸۸۲۹۶
به " گزارش دی اسپورت " ، در اولین دیدار هفته دهم لیگ دسته اول کشور دو تیم گل گهر سیرجان و کاروند اروند خرمشهر در دیداری حساس و از ساعت 14:45 به مصاف هم خواهند رفت تا شاید صدر جدول مجدداً دچار تغیراتی شود.

گل گهر در حالی به مصاف مهمان خوزستانی خود می رود که در هفته گذشته با یک تساوی پر گل در ورزشگاه پارس شیراز متوقف شود تا همین امر عاملی شود که صدر جدول را به هم استانی خود مس کرمان هدیه کند.

گل گهر با خط آتشین خود فصل جدید لیگ را پرقدرت شروع کرده تا عزم خود را برای صعود جزم کند و هر بازی برای وینگو حکم صعود را خواهد داشت که جنگندگی در بازی های این تیم تا اینجا لیگ گواهی بر این ادعاست.

حمله به صدر با عبور از کارون

اما در آنسوی میدان شاکردان اکبر میثاقیان در اولین حضور خود در لیگ دسته اول کشور فصلی پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشته اند و عملکردی یکنواخت نداشته اند و این تیم در حالی این هفته به مصاف تیم خطرناک گل گهر خواهد رفت که در هفته قبل در خانه متحمل شکست سنگین 3 بر 1 مقابل مس کرمان شد .

گویا در این هفته ها صدر جدول از کارون می گذرد و پس از مس کرمان این هفته وینگو و شاگردانش می خواهند با عبور از این پل به صدر جدول برسند و باید دید میثاقیان این اجازه را خواهد داد یا خیر ، گرچه امتیاز گرفتن از این تیم آماده سیرجانی خیلی سخت و نفسگیر خواهد بود .
بررسی خطوط حمله و دفاع دو تیم :

گل گهر میزبان با خط حمله آتشین خود تا اینجای لیگ 20 گل به ثمر رسانده که بهترین خط آتش از آن این تیم سیرجانی تا پایان هفته دهم است که باید دید مدافعان کند اروند در مقابل این خط حمله خطرناک که با حضور پیمان رنجبری 9 گله ، امین پور علی و مهرداد آوخ 4 گله می باشد چه خواهند کرد.

حمله به صدر با عبور از کارون

تیم وینگو هر چند در خط حمله خوب بوده ولی در خط دفاعی عملکردی ضعیف بر جا گذاشته و تا پایان هفته نهم 11 بار دروازه اش باز شده که این یک روزنه امیدوار کننده برای خط حمله اروند خواهد بود که شاید راهی به سوی دروازه این تیم پیدا کند.

اروندی ها در دفاع و حمله عملکردی بد داشته اند و خط دفاعی این تیم تا اینجای لیگ 9 بار دروازه اش باز شده که این کار را برای این تیم در مقابل مهاجمین خطرناک گل گهر سخت خواهد کرد.

همین آمار ضعیف در خط حمله این تیم هم تکرار شده و این تیم فقط 8 گل زده در کارنامه دارد که سه گل آن مربوط به عدم حضور سیاه جامگان بوده و بنظر می رسد در این هفته خط دفاعی و حمله گل گهر روزی آسان را خواهند داشت .

حمله به صدر با عبور از کارون

جایگاه دو تیم در جدول رده بندی :

دو تیم در جدول رده بندی نیز جایگاهی متفاوت دارند و گل گهر سیرجان رده دومی در حالی به مصاف اروند خرمشهر می رود که در غیاب مس کرمان بدلیل استراحت در این هفته و برای رسیدن به صدر جدول نیاز مبرم به برد خواهد داشت.

شاگردان وینگو بگوویچ هم اکنون با 17 امتیاز و با دو امتیاز اختلاف نسبت به مس کرمان در جایگاه دوم قرار دارند و تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر با کسب 10 امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی لیگ یک جا خوش کرده است .

تیم داوری این دیدار :

قضاوت این دیدار حساس بر عهده آقایان علی اصغر مومنی به کمک ها: اسماعیل احمدی و دانیال باشنده خواهد بود .