۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

فراز ونشیب تیم های ششم و هفتم جدول لیگ یک

تیم قشقایی شیراز در هفته دهم مسابقات لیگ دسته اول مهمان حریف البرزی اش است.
کد خبر: ۸۸۳۰۸
به گزارش"دی اسپورت"، هیچکس در ابتدای شروع لیگ دسته اول تصورش را نمی کرد دو تیم قشقایی و اکسین البرز در پیان هفته نهم هم امتیاز باشند و نبرد دو تی در هفته دهم ی دیدار شش امتیازی باشد.

تیم اکسین لبرز با ریخت و پاش های زیادی لیگیک را به امید لیگ برتری شدن اغاز کردو سه برد متوالی در سه هفته اول باعث شد این تیم با نه امتیاز صدرنشین شودو لرزه بر تن حریفان بیندازد،اما این پایان کار نبودو قصه فراز غصه دار شد.کمالوند مربی تیم اکسین پس از کسب نه امتیاز در 3 هفته در پنج بازی بعدی خود فقط 4 امتیاز بدست اورد.

قشقایی که لیگ دسته اول را با شکست برابر مس رفسنجان شروع کرده بود در ادامه پس از تساوی هفته دوم در خانه ملوان 4 بازی پیاپی خود را برد و صدرنشین شد اما کنار گذاشته شدن سیاه جامگان از لیگ باعث شد این تیم از صدر به رده ششم برسد و شگفتی ساز شود.

حالا در هفته دهم لیگ دسته اول تیم پر ماجرای کمالوند که دیگر فراز قبلی را ندارد و فرود داشته است باید با قشقایی بازی کند که در سه مسابقه اخیر خود بازی های سختی را پشت سر گذاشته است .

قشقایی در هفته هفتم به مس باخت و پس از ان بازی ابراهیم طالبی سرمربی این تیم به دلایل نامعلومی بازداشت شد ،بعد از این بود که مسدولان قشقایی هدایت تیم را به مهدی فروردین سپردند.فروردین در دو مسابقه ای که سرمربی تیم قشقایی بوده شکست نخورده است و تیم های مدعی گل گهر و باردان را با وینگو و پاشازاده متوقف کرده است .

هر دو تیم هشت بازی انجام داده اند که سهم هر کدام 12 اممتیاز است ،اکسین با تفاضل گل بهتر در رده ششم قرار دارد و قشقایی هفتم است .

اکسینی ها 5 گل زده و پنج گل خورده دارند که نشان دهنده شصت و دو صدم گل خورده و زده در هر بازی است ،محمد ابراهیمی و امین شجاعیان بازیکنان فارسی تیم اکسین هستند که هر دو از نفرات برتر اکسینی ها به حساب می ایند.

قشقایی 10 گل زده و 11 گل خورده دارد ،1/37گل خورده در هر بازی و 1/25گل زده در هر بازی آمار قشقایی ها در اولین فصل حضورشان در لیگ یک است.

مهدی فرودین که پس از دوری طالبی از نیمکت تیمش به عنوان سرمربی تیم قشقایی دو نتیجه خوب گرفته است بدنبال ادامه نتایج خوبش در این تیم دسته اولی است.