۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
ملوانان با ناخدا ممی به تبریز رسیدند

پیش بازی دیدار تیمهای شهرداری تبریز و ملوان بندر انزلی

ملوان برای کسب سه امتیاز و بهبود وضعیت خود در جدول به مصاف تیم بحران زده شهرداری تبریز خواهد رفت .
نویسنده : زائری
کد خبر: ۸۸۲۹۷
به " گزارش دی اسپورت " ، در یکی از حساسترین دیدارهای هفته دهم لیگ دسته اول کشور دو تیم شهرداری تبریز و ملوان بندر انزلی از ساعت 15 به مصاف هم خواهند رفت .

حساس به این دلیل که دو تیم پس از گذراندن چند هفته سخت و بدون برد برای رسیدن به ساحل آرامش نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار خواهند داشت تا مرهمی بر زخم های خود باشد که در این بین ملوانان بدلیل حضور هوادران بیشمارش بیشتر تحت فشار خواهد بود .

دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که در هفته های اخیر رنگ برد را ندیده اند و شهرداری چی ها در هفته نهم متحمل شکست سنگین 5 بر 1 مقابل پرسپولیس پاکدشت شدند تا این هفته به قصد جبران به سوی ملوان بحران زده حمله ور شوند.

پیش بازی دیدار تیمهای شهرداری تبریز و ملوان بندر انزلی

اما قوی سپید انزلی که آخرین بار در هفته سوم و در رفسنجان موفق به کسب سه امتیاز شده بود در هفته های اخیر رنگ برد را به خود ندید تا همین امر باعث شود طاقت هواداران پرشور این تیم ریشه دار شمالی بسر رود و پس از شکست سنگین 3 بر 1 مقابل گل گهر در خانه فرهاد پور غلامی از کار برکنار شود و محمد احمدزاده سکان کشتی انزلی چی ها را بدست بگیرد.

انتضابی که همزمان شد به بازگشت پژمان نوری و مازیار زارع دو ستاره محبوب هواداران ملوان تا این مثلث طلایی که این تیم خاطرات خوشی را با آنها تجربه کرده بلکه بتواند این تیم را به ساحل آرامش هدایت کند.

بررسی خطوط حمله و دفاعی دو تیم :

دو تیم همچو کار تیمی در این دو خط نیز عملکردی ضعیف داشته اند و تیم شهرداری تبریز میزبان این دیدار در خط دفاعی 12 گل دریافت کرده که البته یک دیدار بدلیل عدم حضور مقابل شاهین بوشهر بوده ولی با این حال این خط موفق عمل نکرده و در خط حمله نیز فقط موفق به ثمر رساندن 7 گل شده اند .

پیش بازی دیدار تیمهای شهرداری تبریز و ملوان بندر انزلی

در آنسوی میدان ملوان بندر انزلی در خط دفاعی آمار قابل قبولی نداشته و تا اینجای لیگ 8 بار دروازه اش را باز شده دیده و در خط حمله و با وجود شهریار مغانلو 4 گله عدد 9 جلوی تعداد گل های زده این تیم ثبت شده که ناگفته نماند که این تیم در دیدار هفته اول بدلیل عدم حضور خونه به خونه 3 بر صفر برنده شد تا کارنامه این تیم شمالی در خط حمله نیز ضعیف باشد .

جایگاه دو تیم در جدول :

دو تیم در جدول جایگاه خوبی ندارند که از این حیث جایگاه ملوان با این همه قدمت و هوادار شایسته این تیم نیست و هیچگاه به یاد نداریم این تیم را در قعر جدول ببینیم و ملوان 4 امتیازی برای فرار از این جایگاه نیاز مبرم به برد در مقابل شهرداری تبریزی خواهد بود که با 7 امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد و نیاز مبرم به کسب این سه امتیاز خانگی دارد .

تیم داوری این دیدار :

این دیدار حساس را آقایان : رضوان سرشار به کمک ها: محمد شاکر و بابک قلی زاده سوت خواهند زد .

ترند های روز