۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
پیش بازی دیدار تیمهای بادران تهران و پرسپولیس پاکدشت

جنگ متمول ها در حضور ستارگان گرانقیمت

تیم های بادران و پرسپولیس پاکدشت در دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت تا نبرد شاگردان پاشازاده و کاظمی دیدنی باشد.
کد خبر: ۸۸۲۹۹
به " گزارش دی اسپورت " ، در یکی دیگر از دیدارهای هفته دهم لیگ دسته اول کشور و از ساعت 15 تیم فوتبال بادران تهران میزبان پرسپولیس پاکدشت خواهد بود که نبرد فرهاد کاظمی و مهدی پاشازاده دو مربی از دو نسل متفاوت دیدنی خواهد بود .

دو تیم که لیگ امسال را با خرید ستارهای گرانقیمت آغاز کردند در حالی به مصاف هم خواهند رفت سه امتیاز این دیدار از نان شب نیز واجب تر خواهد بود .

بادران میزبان این دیدار طی دو هفته اخیر نتایج ناامید کننده ای کسب کرده که تساوی خانگی مقابل قشقایی و شکست مقابل تیم قعر نشین خونه به خونه مدیران این باشگاه را در فکر فرو برده است.

جنگ متمول ها در حضور ستارگان گرانقیمت

تیمی که با هزینه های بالا پس از چند سال ناکامی در لیگ یک امسال با جذب مهدی پاشازاده به عنوان نفر اول کادر فنی هدفگذاری جز لیگ برتر ندارد و خیلی مصمم است با کسب نتایج قابل قبول به این مهم دست یابد. 

از این رو پاشازاده در این دیدار فقط سه امتیاز را مهم ترین نکته این بازی می داند تا بلکه به وضعیت تیمش در جدول سر و سامان بدهد که البته ناگفته نماند که نارنجی پوشان همچو پرسپولیس پاکدشت دو بازی کمتر دارند .

اما در آنسوی میدان پرسپولیس پاکدشت مهمان این دیدار که اولین سال حضورش در لیگ را تجربه می کند با خرید ستاره های سابق لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده و با استفاده از تجربه بالای فرهاد کاظمی بدش هم نمیاد که نیمه نگاهی به صعود داشته باشد. 

جنگ متمول ها در حضور ستارگان گرانقیمت

این تیم در حالی به مصاف بادران می رود که در بازی قبل با ارائه یک بازی پر گل موفق شد با نتیجه 5 بر 1 شهرداری تبریز را شکست دهد و با روحیه ای مضاعف به سراغ تیم پاشازاده برود .

بررسی خطوط دفاعی و حمله دو تیم :

دو تیم عملکردی متفاوت در این دو خط داشته اند و بادران میزبان در دفاع و حمله کارنامه قابل قبولی نداشته و این تیم در 7 بازی قبل ( بدون احتساب دیدار مقابل نود ارومیه بدلیل عدم حضور حریف ) 11 گل دریافت کرده که آمار قابل قبولی نخواهد بود و در فاز هجومی نیز این قصه تکرار شده و این تیم فقط 10 گل جلوی نام تیمش ثبت شده که همانطور اشاره کردیم حریف این تیم در هفته اول حاضر نشد و محمد علی اکبر خواه مهاجم این تیم با 3 گل زده بهترین گلزن بادران محسوب میشود .

اما پاکدشتی ها در خط حمله عملکرد خیلی خوبی داشته اند و دومین خط حمله آتشین لیگ را از آن خود دارند و تا اینجای کار 17 گل وارد دروازه حریفان خود کرده اند که پیام ملکیان ، هادی شکوری و حسین امیان هر کدام سه گل برای این تیم به ثمر رسانده اند.

جنگ متمول ها در حضور ستارگان گرانقیمت

شاگردان فرهاد کاظمی در خط دفاعی هم عملکرد قابل قبولی داشته اند و 7 گل دریافت کرده اند که انتظار می رود با وجود مدافعان با تجربه این آمار کمتر از این باشد .

جایگاه دو تیم در جدول رده بندی :

با توجه به اینکه دو تیم 7 بازی انجام داده اند می توان امیدوار بود که در بازی های آینده جایگاه دو تیم دچار تغییراتی اساسی شود و بادران با نتایج ضعیفی که کسب کرده 11 امتیازی در جایگاه هشتم قرار دارد که البته سه امتیاز خانگی مقابل پاکدشت به این تیم کمک قابل توجهی در جهت صعود به رده های بالای جدول خواهد کرد .

شاگردان فرهاد کاظمی با نتایج خوبی که کسب کرده اند در جایگاه چهارم قرار گرفته اند و با توجه به 7 بازی انجام داده و کسب 12 امتیاز خیلی آنها را به آینده امیدوار خواهد کرد تا نیمه نگاهی به صدر جدول رده بندی داشته باشند .

جنگ متمول ها در حضور ستارگان گرانقیمت

تیم داوری این دیدار :

این دیدار حساس را آقایان سید مهدی سیدعلی به کمکهای حافظ عظیمی ، محسن بابایی و مصطفی بینش خواهد بود که ناظر داوری نیز بابک وسیله بر می باشد .

ترند های روز