۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
پیش بازی فجر سپاسی شیراز و مس رفسنجان

نبرد ناکامان در دیار حافظ

تیم های فوتبال فجر سپاسی و مس رفسنجان در دیداری حساس برای رهایی از جایگاه فعلی جدول به مصاف هم خواهند رفت.
نویسنده : زائری
کد خبر: ۸۸۳۰۳
به " گزارش دی اسپورت " ، در یکی دیگر از دیدارهای هفته دهم لیگ دسته اول کشور جام آزادگان از ساعت 15 دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و مس رفسنجان در ورزشگاه پارس شیراز به مصاف هم خواهند رفت .

دو تیم نتایج خیلی ضعیفی در لیگ امسال کسب کردند که در این بین و تا اینجای لیگ مسی های شهر رفسنجان دچار تغییراتی روی نیمکت خود شدند و علی سامره جای خود را به میشو کریستوچیچ داد.

نبرد ناکامان در دیار حافظ

فجری ها با مجید صالح هم نتوانستند دل هواداران خود را به دست بیاورد گرچه این تیم به سختی می بازد ولی در پایان هفته نهم فقط یک برد کسب کرده که آمار خوبی نیست و دو تیم برای فرار از انتهای جدول نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار خواهند داشت .

مسی های شهر پسته که شروعی طوفانی را از همین ورزشگاه پارس داشتند قصد دارند با میشو خط بطلانی بر ناکامی های اخیر خود بکشند و باز هم از همین ورزشگاه شروعی دوباره داشته باشند.

نبرد ناکامان در دیار حافظ
بررسی خطوط دفاعی و حمله دو تیم :

فجر سپاسی با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه در خط حمله فقط دو بار موفق به گلزنی شده که آمار عجیبی می باشد و جالب اینکه این دو گل هم سهم شاهین بوشهر بوده که منجر به تنها برد این تیم تا اینجای لیگ بوده است.

همانطور که گفتیم فجری های شهر شیراز به سختی گل می خورند و بر خلاف خط حمله در خط دفاعی عملکردی قابل قبول داشته اند و فقط 4 گل دریافت کرده اند تا بهترین خط دفاعی لیگ از آن سربازان فجر باشد و از این حیث عملکردی قابل قبول داشته باشند.

نبرد ناکامان در دیار حافظ

نارنجی ها شهر رفسنجان در خط حمله با حضور اکبر صغیری 5 گله عملکرد خوبی داشتند و 11 گل وارد دروازه حریفان خود کردند ولی این 
تیم هر چه در فاز هجومی موفق بوده در خط دفاعی آمار خوبی نداشته و 15 گل وارد دروازه این تیم شده تا بیش از بیش خطر را احساس کند .

جایگاه دو تیم در جدول لیگ :

فجر سپاسی شیراز و مس رفسنجان جایگاه خوبی در جدول ندارند و دو تیم همسایه در این رده بندی هر کدام با 6 امتیاز در رده های دوازدهم و سیزدهم قرار گرفته اند که ناگفته نماند که فجری ها 7 بازی انجام داده اند و مس نیز 8 بازی برگزار کرده است .

نبرد ناکامان در دیار حافظ

تیم داوری این دیدار :

این دیدار را آقایان محمد حسین ترابیان به کمکهای علی الفتی ، محمد نوری و میثم حیدری خواهد بود و ناظر داوری نیز محسن فریمانی می باشد.