۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
پیش بازی دیدار تیمهای آلومینیوم اراک و خونه به خونه بابل

تلاش شاگردان ربيعى براى جبران امتيازات از دست رفته

تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای حضور در جمع مدعیان صعود فردا در دیداری حساس به مصاف خونه به خونه بابل خواهد رفت .
کد خبر: ۸۸۳۰۵
به " گزارش دی اسپورت " ، در یکی دیگر از دیدارهای هفته دهم لیگ دسته اول کشور و از ساعت 15 تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ورزشگاه امام خمینی ( ره ) میزبان تیم انتهای جدولی خونه به خونه بابل خواهد بود.

دو تیمی که لیگ را متفاوت آغاز کردند که آلومینیوم با محمد ربیعی و صرف هزینه های میلیاردی در صدد صعود به لیگ برتر است و بابلی ها با حواشی سال قبل و عدم صعود به لیگ برتر فصل جدید را بدون انگیزه لازم وارد مسابقات شدند و نتیجه آن هم قرار گرفتن در انتهای جدول است .

ربیعی بدنبال سه امتیاز در خونه

دو تیم آلومینیوم اراک و خونه به خونه بابل در حالی فردا به مصاف هم خواهند رفت که با فرار از چنگال های شاهین پا به میدان مسابقه می گذارند تا با کسب سه امتیاز این دیدار هر کدام به نوعی وضعیت خود را در جدول بهبود بخشند.

آلومینیوم در دیدار قبلی در خانه در حالی که با دو گل از شاهین عقب بود موفق شد با تساوی خانگی یک امتیاز کسب کند و خونه به خونه هم موفق شد در دقیقه 90 از شکست فرار کند که پنالتی شاهینی ها با خوش اقبالی بابلی ها به گل تبدیل نشد.

ربیعی بدنبال سه امتیاز در خونه

روی کاغذ آلومینیوم سه امتیاز را در جیب دارد ولی بابلی ها نشان داده اند در بیرون از خانه عملکردی بهتر دارند و به سختی شکست خواهند و از اینرو ربیعی با در نظر گرفتن تمامی جوانب به این دیدار پا خواهد گذاشت .

بررسی خطوط دفاعی و حمله دو تیم :

آلومینیومی ها در خط دفاعی می توان گفت عملکردی قابل قبول داشته اند و 6 گل دریافتی داشته اند که وجود مدافع با تجربه ای همچو رامتین سلیمان زاده خیلی به این خط کمک کرده است و در مقابل بابلی ها در این خط 13 گل دریافت کرده اند که بدون احتساب دیدار اول مقابل ملوان این تیم 10 گل در دروازه خود دیده است و نشان می دهد در این خط متزلزل است .

ربیعی بدنبال سه امتیاز در خونه
شاگردان ربیعی در تیم آلومینیوم در فاز هجومی آنطور که انتظار میرفت ظاهر نشدند و فقط 8 گل وارد دروازه حریفان کرده اند که جالب از این تعداد 5 گل را علی خسرو نژاد و رضا معقولی به ثمر رسانده اند.

شاگردان نظر محمدی نیز همچو در خط دفاعی در فاز هجومی نیز ضعیف و بی خطر ظاهر شده اند و فقط 5 گل وارد حریفان خود کرده اند که قابل ذکر است دو تیم آلومینیوم و خونه به خونه هر کدام یک بازی کمتر انجام داده اند.

ربیعی بدنبال سه امتیاز در خونه

جایگاه دو تیم در جدول :

شاگردان محمد ربیعی و علی نظرمحمدی جایگاهی متفاوت در جدول دارند و هر دو مربی تا انتهای لیگ کاری بسیار سخت و طاقت فرسا دارند .

اراکی ها با 12 امتیازی که تا اینجای لیگ کسب کرده اند در جایگاه پنجم قرار دارد و بابلی ها با 10 پله اختلاف با 5 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی لیگ دسته اول قرار دارد .

تیم داوری این دیدار :

این دیدار حساس را آقایان مهدی جبرئیلی به کمکهای مهدی سیفی ، عبدالعلی شکرگزار و مرتضی عابدی سوت خواهند زد و ناظر داوری نیز آقای حمید نظری می باشد .