۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷
شیرازی ها برای کمالوند گودبای پارتی گرفتند؟

پیروزی بزرگ قشقایی بدون سرمربی در برابر ستاره های فراز

تیم فوتبال قشقایی شیراز با گل حسین صادقی در وقت های اضافی موفق شد دست به کار بزرگی بزند و تیم اکسین را با فراز کمالوند در خانه مغلوب کند.
کد خبر: ۸۸۳۶۱
به گزارش «دی اسپورت »؛ هفته دهم رقابت های لیگ یک بر برگزاری 7 دیدار در شهرهای مختلف کشور دنبال شد و در یکی از حساس ترین رقابت ها، دو تیم همسایه در جدول رده بندی مسابقات یعنی اکسین کرج و قشقایی شیراز در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند.


شاگردان فراز کمالوند که پس از سه هفته ابتدایی رنگ برد را ندیده اند در خانه به دنبال پیروزی مقابل قشقایی بودند که سرمربی خود را در اختیار نداشت و مهدی فروردین کمک وی روی نیمکت تیم شیرازی ها را هدایت می کرد .
محمد مهری مهاجم قشقایی در نیمه نخست با ضربه سر تماشایی موفق شد دروازه نوشی صوفیانی را باز کند تا تیم مهمان با دست خالی برابر ستاره های بزرگ فراز کمالوند با کسب 3 امتیاز به رختکن بروند.
در نیمه دوم اکسینی ها با عجله بیشتری حملات خود را روی دروازه حریف پیگیری کنند و خیلی زود هم صاحب یک ضربه پنالتی شدند که یاسر وکیلی برخلاف حرکت مسلم حق شناس به توپ ضربه زد ولی توپ به اوت رفت تا بهترین موقعتی بازی برای تساوی از بین برود.
البته این پایان کار نبود و در دقیقه 73 درنهایت حملات اکسینی ها جواب داد و شاهین شفیعی موفق شد دروازه تیم میهمان را بازکند.

اکسین پس از سه بازی ابتدایی که با پیروزی پشت سر گذاشت، اصلا شرایط خوبی ندارد و تساوی هم به کار آنها نمی آمد؛ به همین دلیل هم بود که پس از گل تساوی باز هم حملات بی امانی داشتند و موقعیت های گلزنی ایجاد کردند که البته بار هم برخلاف جریان بازی این تیم قشقایی بود که با اتکا به خط دفاعی منسجمی که دارد، موفق شد در ضد حمله گل دوم را در دقیقه 1+90 توسط حسین صادقی پس از یک حرکت زیبای تکنیکی وارد دروازه حریف کند.

با این شکست شرایط بد اکسینی ها که با هزینه های هنگفت با فراز کمالوند به دنبال صعود هستند، ادامه داشته باشند.

در سوی دیگر تیم قشقایی که طی پس از تساوی در داربی شیراز دیگر ابراهیم طالبی را در کنار خودنمی بیند، دو تساوی و یک پیروزی دشت کرده که برای این تیم و مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کند، بسیار ارزشمند است.


با این سه امتیاز، قشقایی 15 امتیازی شد و به رده پنجم رفت و اکسین 12 امتیازی و در رتبه هفتم باقی ماند.
ترند های روز