۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
پیش بازی قشقایی شیراز و آلومینیوم اراک

جنگ تن به تن در دیار حافظ

تیم های فوتبال قشقایی شیراز و آلومینیوم اراک در یکی از حساسترین دیدارهای هفته یازدهم لیگ یک به مصاف هم خواهند رفت .
کد خبر: ۸۸۵۶۴
به " گزارش دی اسپورت " ، در یکی از حساترین دیدارهای هفته یازدهم لیگ دسته اول کشور و از ساعت 15 در ورزشگاه پارس شیراز تیم فوتبال قشقایی میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود .

دو تیم پس از چند هفته ناکامی در دیدارهای اخیر خود در هفته دهم به یک برد روحیه بخش دست یافتند تا آماده جدالی سخت در این هفته باشند که سه امتیاز دو تیم همسایه جدول حیاتی خواهد بود.

جنگ تن به تن در دیار حافظ

قشقایی که سایه به سایه آلومینیوم در جدول لیگ قرار دارد پس از چند هفته ناکامی در دیدار قبلی خود در کرج به برد شیرین 2 بر 1 مقابل اکسین دست یافت تا با روحیه ای مضاعف در خانه به دنبال سه امتیاز مقابل آلومینیوم اراک باشد .

شاگردان محمد ربیعی در تیم فوتبال آلومینیوم اراک نیز پس از شکست مقابل نود و توقف خانگی در برابر شاهین در هفته دهم به سختی با یک گل خونه به خونه بابل را شکست داد تا با تقویت روحیه تیمی به دیار حافظ سفر کند و برای اینکه از قابل مدعیان صعود عقب نماند قطعاً بدنبال برد در این دیدار خواهد بود .

جنگ تن به تن در دیار حافظ

گلزنان برتر این دیدار :

جواد عباسی جوان آینده دار قشقایی در لیگ امسال و تا پایان هفته دهم موفق به ثمر رساندن 6 گل شده تا ستاره بی چون چرای تیمش و بهترین گلزن دیدار فردا باشد و پس از وی علی خسرو نژاد با سه گل از آلومینیوم اراک دومین گلزن برتر این دیدار محسوب میشود .

جنگ تن به تن در دیار حافظ

جایگاه دو تیم در جدول لیگ :

دو تیم سایه به سایه همدیگر و با 15 امتیاز جدالی سخت خواهند داشت که در این بین اراکی ها با تفاضل گل بهتر در جایگاه پنجم و قشقایی نیز در رده ششم جدول جا خوش کرده و سه امتیاز دیدار فردا حساس و حیاتی برای هر دو تیم خواهد بود .

جنگ تن به تن در دیار حافظ

داوران این دیدار :

این دیدار حساس را آقایان : مهدی اجاقی به کمکهای امرالله طراح ، عباس سعادت و وحید مالکی بر عهده خواهند داشت و ناظر داوری نیز اسماعیل آمری می باشد .

ترند های روز