۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

ربيعى : آلومينيوم شايستگى قرار گرفتن در بالاى جدول را دارد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم های قشقایی شیراز و آلومینیوم، بازی زیبایی به نمایش گذاشتند اما حیف که این بازی جذاب، گلی در بر نداشت.
کد خبر: ۸۸۷۶۱
به گزارش"دی اسپورت" محمد ربیعی در خصوص دیدار با قشقایی شیراز که با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت، اظهار داشت : هر ۲ تیم از نظر کیفی در سطح بسیار خوبی ظاهر شدند اما متاسفانه کیفیت بد چمن ورزشگاه پارس شیراز موجب شد نتوانیم تاکتیکی بازی کنیم.
وی ادامه داد : حیف از این ورزشگاه با این سازه زیبا که زمین چمن آن مساعد نیست و ناگزیر شدیم برخی از دقایق این دیدار به بازی مستقیم بپردازیم.
ربیعی افزود : چندین فرصت خوب گلزنی داشتیم که از دست رفت و حریف هم موقعیت گلزنی داشت و فکر کنم تماشاگران از نتیجه مساوی بدون گل راضی بودند چرا که صحنه های خوبی روی دروازه رقم خورد.
سر مربی تیم آلومینیوم اراک بیان داشت : تیم قشقایی شیراز از تیم های خوب لیگ است و بازی های این تیم را خوب ارزیابی کرده بودیم و در این بازی هم محکم و خوب بازی کردند.
وی با اشاره به اینکه هنوز زود است که بخواهیم تیم های مدعی صعود به لیگ برتر را معرفی کنیم، اظهار کرد : تیم ها خیلی به هم نزدیک هستند و هنوز ۲۰ بازی باقی مانده برای همین نمی توان گفت چه تیمی صد در صد به لیگ برتر صعود می کند.
ربیعی اضافه کرد : از بازیکنان و مردم اراک سپاسگزارم، تیم ما شایستگی قرار گرفتن در بالای جدول را دارد و در نیم فصل دوم هم قرار است تیم را تقویت کنیم.
منبع: ایرنا
ترند های روز