۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷
پیش بازی دیدار تیمهای ملوان بندر انزلی و اکسین البرز

بحران زدها در فکر فرار از باتلاب انزلی

تیمهای ملوان بندر انزلی و اکسین البرز در دربی بحران زده ها فردا به مصاف هم خواهند رفت.
نویسنده : محمد رضا زائری
کد خبر: ۸۸۵۸۳
به " گزارش دی اسپورت " ، در یکی دیگر از دیدارهای حساس هفته یازدهم لیگ دسته اول کشور و از ساعت 15 دو تیم بحران زده ملوان بندر انزلی و اکسین البرز به میدان خواهند رفت .

دو تیمی که ابتدای فصل از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب میشدند ولی نتایج ضعیف و دور از انتظار آنها را به شدت از این مهم دور کرد و ملوان میزبان را به قعر جدول فرستاد.

بحران زدها در فکر فرار از باتلاب انزلی

دو تیم در حالی فردا به مصاف هم خواهند رفت که پس از نتایج ضعیف مربیان خود را از دست داده اند و ملوان با پژمان نوری و مازیار زارع به مصاف اکسینی خواهند رفت که حالا فراز کمالوند را روی نیمکت ندارند و یک مربی جوان بنام محمد نصرتی سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفته است .


بهترین گلزن دیدار :
شهریار مغانلو بدون شک مرد اول ملوانی ها در امر گلزنی است و بهترین گلزن دیدار فردا با 4 گل خواهد بود که تمام نگاه ها بسوی این بازیکن خواهد بود و قطعاً خط دفاعی اکسین حساب ویژه ای برای مهار این بازیکن باز کرده است .

بحران زدها در فکر فرار از باتلاب انزلی

جایگاه دو تیم در جدول لیگ :

جایگاه بد ملوان در جدول هواداران این تیم را ناامید کرده و هواداران تیم پرطرفدار گیلانی جایگاه قو های سپید انزلی را اینجای جدول نمی بینند.

ملوان با کسب 4 امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ قرار دارد و اکسین پرستاره و میلیاردی با کسب 12 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد .

داوران این دیدار :

این دیدار حساس را آقایان محمدرضا تارخ به کمکهای حامد صفایی ، بابک خسروی و شهاب محمدی بر عهده خواهند داشت و ناظر داوری نیز  امیربهرام حسینی نقوی خواهد بود.