۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
مساوی با ملوان نتیجه‌ای عادلانه بود

نصرتی: اسدی ما راهم سورپرایز کرد

سرمربی موقت تیم اکسین البرز گفت: از خداحافظی مرتضی اسدی سورپرایز شدیم.
کد خبر: ۸۸۶۱۸


به گزارش «دی اسپورت»؛ محمد نصرتی بعد از تساوی بدون گل مقابل ملوان انزلی در نشست خبری گفت: بازی خوب و پایاپایی را شاهد بودیم اما شرایط زمین اجازه نمی‌داد بازی بیشتر روی زمین دنبال شود. قطعا تیم ریشه‌دار ملوان با این سبک بازی بیشتر آشناست زیرا در این زمین آنها تمرین هم می‌کنند و بازیکنان باتجربه‌ای مثل پژمان نوری و سعید سالارزاده را هم داشتند که می‌دانستند چگونه در این زمین بازی را انجام دهند. نتیجه عادلانه این مسابقه مساوی بود. هم ما و هم ملوان موقعیت گلزنی داشتیم. یک توپ هم به تیر دروازه خورد.

وی افزود: ملوان یکی از باقدمتترین تیم‌های کشور است که امیدوارم به جایگاه اصلی‌اش بازگردد. بازیکنان خوبی به تیم ملی معرفی کرده که مهمترین آنها سیروس قایقران است.

سرمربی موقت تیم اکسین البرز در مورد اینکه چرا کاپیتان شما در انزلی از فوتبال خداحافظی کرد و چرا در این مقطع از فصل هست، گفت: این باید از خود اسدی بپرسید. اسدی یکی از بازیکنان باتجربه تیم است که چندین سال در لیگ بازی کرده است. ما را هم سوپرایز کرد و نمی‌دانستیم قرار است این اتفاق بیافتد. برایش در ادامه زندگی آرزوی موفقیت می‌کنیم و اگر قرار است در فوتبال باشد امیدوارم به فوتبال کمک کند.

نصرتی در مورد اینکه اکسین خیلی خوب بازی کرد، گفت: بعد از جدایی ملوان تیم را من تحویل گرفتم ونمی‌توانستم روی مسائل فنی تاثیرگذار باشم. سعی کردیم بیشتر روی مسائل روحی روانی و انگیزشی کار کنیم. در راس این کارها مدیرعامل باشگاه هم ورود کرد و سعی کرد شرایط مناسب روحی روانی برای تیم مهیا کند و ما هم سعی کردیم به اندازه توان‌مان کار کنیم. بازیکنان خوبی هم داریم.

انتهای پیام/ک