۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
اعتراض شدید باشگاه بعثت به تغییر تیم داوری ؛

جهانبخش جعفری: حق ما ضایع شود از لیگ کنار می کشیم

باشگاه بعثت کرمانشاه نسبت به تغییر تیم داوری دیدار با شهدای بابلسر شب قبل از بازی اعتراض شدیدی دارد.
کد خبر: ۸۸۶۷۶
به گزارش «دی اسپورت»؛ جهانبخش جعفری در خصوص تغییر تیم داوری دیدار تیمش با شهدای بابلسر شب قبل از بازی اظهار کرد : به ما شب قبل از بازی اعلام کردند تیم داوری تغییر کرده و طبق اعلام ناظر بازی ، داوران شمالی و گیلانی جایگزین تیم داوری قبل شدند.

وی ادامه داد : همین تیم داوری که بازی امروز ما را سوت خواهند زد در هفته های گذشته بازی های شهدای بابلسر را سوت زدند مگر می شود یک داور دیدار یک تیم را در دو هفته متوالی قضاوت کند؟ 

او اضافه کرد : در دیدار قبلی ما نیز برابر پرسپولیس گناوه دو پنالتی صد در صد ما گرفته نشد ما به چه شکلی باید از حق خود دفاع کنیم تیم ما تیم شخصی است و یک نفر از جیب شخصی خود برای تیم هزینه می کند کاری نکنند که بخش خصوصی نیز از تیمداری در فوتبال فراری و دلسرد شوند چرا که دلسردی آنان بلاتکلیفی ۳۰ جوان را در بر خواهد داشت.

سرمربی بعثت افزود : باید از این افراد و بخش خصوصی حمایت شود منظور از حمایت، حمایت مالی نیست بلکه کاری کنند که حق این افراد ضایع نشود‌.

جعفری بیان داشت : کرمانشاه یک تیم در سطح لیگ های بالاتر کشوری دارد و تمام دلخوشی این مردم فقط این تیم است صراحتا از طرف مالک باشگاه اعلام می کنم اگر قرار باشد حق تیم ما ضایع شود دیگر در لیگ شرکت نخواهیم کرد.