۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
در گفتگو با دی اسپورت،

سرپرست بعثت:در مورد چینش داوران سوال داریم

دی اسپورت:سرپرست بعثت کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت نحوه چینش داوران در لیگ دو را ابهام آمیز دانست.
نویسنده : علیرضا یاوری
کد خبر: ۸۷۹۴۴
به گزارش"دی اسپورت"،داوران بازی های لیگ دسته دوم به مانند دیگر بازی های لیگ های برتر و دسته اول بر اساس چینش کمیته داوران انتخاب می شوند اما سرپرست تیم بعثت کرمانشاه نسبت به این گزینش ابهاماتی را وارد می داند.

کیومرث لرستانی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهارداشت:در صحت،سلامت و توانایی داوران کشورمان هیچگونه شک و ابهامی نداریم اما چینش داوران در برخی هفته ها به گونه ای است که سوالاتی را برای مسئولان باشگاه ها به وجود می آورد.

وی افزود:معمولا بدین گونه است که با توجه به تعداد بالای داوران در لیگ دسته دوم این داوران در هفته های متعدد تغییر می کنند و جابه جا می شوند اما ابهام بزرگی که برای ما به وجود آمده این است که داور بازی ما با پرسپولیس گناوه در هفته هفتم دیدار پرسپولیس گناوه مقابل نفت امیدیه در هفته دوم را هم در گناوه قضاوت کرده است.

سرپرست بعثت کرمانشاه ادامه داد:به اینکه این داور جوان اولین سال تجربه خود را در لیگ دسته دوم سپری میکند و به توانایی این داور کاری نداریم اما سوال ما این است چرا باید یک داور در دو هفته از7هفته برای یک تیم و در یک شهر قضاوت کند.

لرستانی افزود:تیم ما برای دیدار مقابل پرسپولیس گناوه کاملا آماده است و امیدواریم کمیته داوران در خصوص انتخاب و چینش داوران خصوصا در این دیدارهای مهم،حساسیت بیشتری به خرج بدهد.

در چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ دسته دوم، دو تیم پرسپولیس گناوه و بعثت کرمانشاه دوشنبه 97/07/30در ورزشگاه سراجی گناوه به مصاف هم می روند.

خبرنگار:علیرضا یاوری
ترند های روز