۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
پیش بازی دیدار تیمهای مس رفسنجان و مس کرمان

نبرد برای صدرنشینی در دربی مسی ها

تیم فوتبال مس کرمان برای صدرنشینی در پایان هفته یازدهم فردا در دیداری حساس به مهمان مس رفسنجان خواهد بود .
نویسنده : زائری
کد خبر: ۸۸۶۸۷
به " گزارش دی اسپورت " ، در آخرین دیدار از هفته یازدهم لیگ دسته اول کشور عصر فردا ( سه شنبه ) و در دیداری حساس تیم فوتبال مس کرمان مهمان مس رفسنجان در دربی استان کرمان خواهد بود .

دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که در لیگ این فصل نتایجی متفاوت را کسب کردند و از اینرو مسی های شهر رفسنجان برای دور شدن از منطقه خطر و نارنجی پوشان مس کرمان برای صدرنشینی جدالی سخت و نفسگیر خواهند داشت .

نبرد برای صدرنشینی در دربی مسی ها

مس رفسنجان که پس از رفتن سامره و آمدن میشو هم تغییر آنچنانی در نتایج نکرده در دو بازی اخیر دو تساوی کسب کرده و آخرین برد آنها به هفته اول و در پیروزی خیره کننده مقابل قشقایی در شیراز بر می گردد و پس از آن دیگر رنگ برد را نچشیده اند.

شاگردان نادر دست نشان در تیم فوتبال مس کرمان پس از حذف پیروزمندانه مقابل سپاهان اصفهان در ضربات پنالتی تمام فکر خود را معطوف لیگ یک کرده تا بتواند در پایان این رقابت ها به لیگ برتر صعود کند .

نبرد برای صدرنشینی در دربی مسی ها

نتایج خوب این تیم در لیگ امسال هواداران پرشور کرمانی را به این مهم امیدوار کرده و برد در دیدار فردا آنها را یکبار دیگر به صدر جدول خواهند رساند ولی نباید فراموش کرد که گل گهر و شاهین نزدیکترین و جدی ترین رقبای این تیم برای صعود خواهند بود .

بهترین گلزن دیدار فردا : 

سجاد حیدری مهاجم مس کرمان با 6 گلی که تا پایان هفته دهم به ثمر رسانده بهترین گلزن این دیدار است و قطعاً میشو و یارانش نگاه ویژه ای به این بازیکن خواهند داشت .


نبرد برای صدرنشینی در دربی مسی ها

البته در این روز خط دفاعی مس کرمان هم روز راحتی را نخواهد داشت که اکبر صغیری مهاجم خوب رفسنجانی ها با 5 گل در تعقیب سجاد حیدری می باشد و حرکات تکنیکی امین مشایخ هافبک مس رفسنجان محلی برای جولان این بازیکن خواهد بود .

جایگاه دو تیم در جدول لیگ :

با نتایجی که دو تیم کسب کرده اند جایگاه آنها متفاوت خواهد و مس رفسنجان میزبان دیدار فردا با کسب 7 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارد و مس کرمان با 19 امتیاز در جایگاه سوم و برای صدرنشینی نیاز مبرم به این سه امتیاز خواهد داشت .

نبرد برای صدرنشینی در دربی مسی ها

دواران این دیدار : 

این دیدار حساس را آقایان : حسین زیاری به کمکهای محمدعلی رضایی ، مرتضی سلمان نژاد و ابوالفضل گرجی بر عهده خواهند داشت .