۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰

حالا سیرجان هم تماشاچی دارد (عکس)

وینکو بگوویچ که سومین سال حضورش را در سیرجان تجربه می کند این فصل با اقتدار بهتری فصل را آغاز کرده و امید به صعود را در دل هواداران سیرجانی زنده کرده است.
کد خبر: ۸۸۶۹۷
حالا سیرجان هم تماشاچی دارد (عکس)

به گزارش «دی اسپورت»؛ سفید و آبی پوشان سیرجانی هر چند که دو فصل قبل بهترین شرایط را برای صعود به لیگ برتر از دست دادند و در فصل قبل دچار حواشی ناخواسته ای شدند اما در این فصل عزم خود را جزم کرده اند تا با استفاده از تجربه این دو فصل و پوشش نقاط ضعف گذشته، شرایط را برای یک جشن تاریخی مهیا کنند.

حفظ شاکله اصلی تیم از فصل گذشته ، اضافه شدن چند مهره کلیدی، آرامش و تمرکز حاکم بر تیم و تقویت کادر فنی اتفاق های خوبی است که در این فصل گل گهر را به عنوان مدعی اول صعود به لیگ برتر مطرح کرده است.

در کنار این موارد باید به حمایت خوب هواداران سیرجانی و تقویت بنیه رسانه ای باشگاه نیز اشاره کرد. پیش از این و در دو فصل گذشته حمایت هواداران سیرجانی با این پیش زمینه که گل گهر قصد صعود ندارد چنگی به دل نمی زد اما در این فصل هواداران با اطمینان به اینکه باشگاه و مجموعه گل گهر بنا را بر صعود تیم به لیگ برتر گذاشته اند و بازی ها به ورزشگاه امام علی(ع) در مرکز شهر انتقال یافته، حمایت پرشورتری کرده اند و این حمایت هفته به هفته بهتر هم شده است.

 اگر در فصل های گذشته شاهد صعود تیم هایی چون نساجی مازندران، نفت مسجد سلیمان و سپید رود رشت به لیگ برتر بودیم، بدون تردید مهمترین شاخصه و پشتوانه این صعود حضور پرشور هواداران در ورزشگاه ها و ایجاد انگیزه برای بازیکنان و عوامل تیم و باشگاه بود. پر شدن سکوهای ورزشگاه به هر تیمی شخصیت و هویت، جایگاه و اعتبار می بخشد و این جایگاه و شخصیت تیمی است که در نهایت و در روزهای سرنوشت ساز به کمک تیم می آید و اتفاقات تاریخی را رقم می زند.


در هر حال تا پایان فصل راه زیاد و پر فراز و نشیبی پیش روی گل گهر است و هواداران سیرجانی می توانند با حمایت پرشور در روزهای سخت و آسان ، شرایط را برای موفقیت نهایی و مطرح شدن نام "سیرجان" در نقشه جغرافیای فوتبال ایران فراهم کنند.

منبع: ورزش سه