۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
پیش بازی اکسین البرز و خونه به خونه بابل

نصرتی به خونه رسید

شاگردان محمد نصرانی برای فرار از بحران پیش روی در دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت .
نویسنده : زائری
کد خبر: ۸۸۸۶۴
به " گزارش دی اسپورت " ، تیم های فوتبال اکسین البرز و خونه به خونه بابل از ساعت 14:30در هفته دوازدهم لیگ دسته اول کشور فردا یکشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم خواهند رفت .

اکسین پس از نتایج ضعیف هفته های اخیر خود و رفتن فراز کمالوند حالا محمد نصرتی ملی پوش سابق فوتبال کشورمان را نیمکت خود می بیند و این مربی جوان در هفته یازدهم در انزلی اولین امتیاز خود را کسب کرد و مقابل به تساوی بدون گل رضایت داد.

نصرتی به خونه رسید

اکسین ملقب به تیم میلیاردی این فصل به خوبی می داند که تمام نگاه ها و انتقادات به سوی آنهاست و می بایست مقابل تیم بابلی در خانه سه امتیاز را کسب کنند و به ناکامی های خود پایان دهند تا شروعی دوباره داشته باشند.

اکسین با وجود ستاره ای همچو : فرزاد حاتمی ، محمد ابراهیمی ، شاهین شفعیی ، مرتضی اسدی ، محسن حسینی و .... فقط در سه هفته اول به سه برد پیاپی دست یافته و پس از آن دیگر رنگ برد را به خود ندیده است .

نصرتی به خونه رسید

اما خونه به خونه تیم متفاوت سال قبل علیرغم نتایج ضعیفی که کسب کرده ولی نشان داده تیم سخت کوشی است و به راحتی به حریفان خود باج نمی دهند و این کار را برای اکسین سخت خواهد کرد .

شاگردان علی نظرمحمدی در هفته گذشته در خانه مقابل شهرداری ماهشهر با تساوی بدون گل به کار خود پایان دهند تا نتوانند خود را از انتهای جدول جدا کنند و برای جنگیدن و نیم نگاهی به سه امتیاز به کرج خواهند آمد .

نصرتی به خونه رسید

بررسی خطوط دفاعی و حمله دو تیم :

اکسین در خط دفاعی با وجود مدافعان با تجربه ای چون مرتضی اسدی و سید محسن حسینی 7 گل را دریافت کرده که می توان گفت عملکردی خوب را داشته گرچه اشتباهات فردی در این خط زیاد دیده می شود و در خط حمله این تیم با وجود بازیکنان با تجربه ای چون محمد ابراهیمی ، فرزاد حاتمی و حتی شاهینی شفعیی که در فصل قبل عملکردی خوبی در امر گلزنی داشت این فصل این تیم در پایان هفته یازدهم فقط 6 گل وارد دروازه حریفان خود کرده است .

نصرتی به خونه رسید

خونه به خونه مهمان اکسین در دیدار فردا عملکردی ضعیف در این دو خط داشته و در دفاع با احتساب دیدار اول این تیم مقابل ملوان که حاضر به بازی نشدند 14 گل خورده در جلوی نام آنها ثبت شده ولی قطعاً با حضور نظر محمدی این خط بهبود خواهد یافت که طی دو هفته اخیر این مهم نشان داده شده است .

بابلی ها در خط حمله هم خیلی ضعیف نشان داده اند و فقط 5 بار دروازه حریفان خود را باز کرده اند و این نشان می دهد که یک نبود یک تمام کننده ششدانگ در پیشانی خط حمله کاملاً به چشم می خورد .

جایگاه دو تیم در جدول :

اکسین که قبل از شروع لیگ با جذب بازیکنان نامی به عنوان مدعی شماره یک صعود لقب گرفته بود هم اکنون با 13 امتیاز جایگاه هفتمی را داراست و این برای چنین تیمی با این همه ستاره مناسب نیست و اکسینی ها می خواهند با کسب پیروزی مقابل تیم بابلی شروعی دوباره داشته باشند.

خونه به خونه هم که همچنان به عنوان مدعی سقوط دیده میشود فقط 6 امتیاز کسب کرده تا با یک پله بالاتر نسبت به ملوان 5 امتیازی در جایگاه پانزدهم جا خوش کند و آنها به خوبی می دانند که برای فرار از سقوط می بایست به فکر جمع آوری امتیاز باشند.

کوبل داوری :

این دیدار را آقایان