۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲
تيم برتر ميدان بوديم؛

شاکری : اشتباه داور نتیجه بازی را تعیین کرد

مربی خونه به خونه بابل گفت : اشتباه داور بازی به طور قطع در نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشت
کد خبر: ۸۹۰۱۵
به گزارش"دی اسپورت"، حبیب شاکری پس از پایان بازی با اکسین البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت : بازی که امروز ارائه دادیم فوق العاده بازی خوبی از لحاظ تاکتیکی بود تفاوت ما با اکسین فقط اشتباه داور علیه ما بود که برنده این دیدار را تعیین کرد و به نوعی روی نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

وی ادامه داد : اگر داور آن اشتباه را انجام نمی داد صد در صد می توانستیم برنده بازی با اکسین شویم چرا که بازی تاکتیکی و پر انگیزه را به نمایش گذاشتیم از این ناراحت هستم که بازیکنانم خیلی تلاش کردند و از جان مایه گذاشتند اما ناخواسته نتوانستند مزد تلاش هایشان را بگیرند.

شاکری افزود : این بازی بهترین بازی بود که در طول فصل تا هفته دوازدهم انجام دادیم در نیمه دوم کاملا در زمین حریف بازی کردیم با تمام احترامی که به تیم اکسین قائل هستم که از بازیکنان لیگ برتری و باتجربه بهره می برد و هزینه هنگفتی در این فصل کرده اند کاملا تیم برتر میدان بودیم.

مربی خونه به خونه در خصوص آنچه اشتباه داوری می داند گفت : قبل از به ثمر رسیدن گل اکسین فرزاد حاتمی روی مدافع ما خطا کرد که خطا گرفته نشد و همان توپ تبدیل به کرنر و ارسال کرنر تبدیل به گل اکسین شد به هیچ عنوان داور را نمی بخشم چرا که به صحنه خطا خیلی نزدیک بود.

وی اضافه کرد : علاوه بر این صحنه یک پنالتی هم برای ما نگرفت و اگر خطای اول را می گرفت صد در صد برنده بازی ما بودیم چرا که سوار بر بازی بودیم پس آن اشتباه باعث شد تا اکسینی ها برنامه شان را برای ادامه کار بدانند و از این تک گل محافظت کنند.

او در خصوص اتفاقات پیرامون تیم خونه به خونه و اینکه آیا این اتفاقات روی بازیکنان تاثیر منفی گذاشته است بیان داشت : فوتبال ایران بر مبنای هزینه است و باید پول داشته باشی تا بازیکنی را به خدمت بگیری همین که مالک باشگاه ما در فوتبال حضور داشته و از جیب شخصی خود هزینه می کند لطف بزرگی است ایشان اوایل فصل قصد تیم داری نداشتند و با خواهش مردم و قول مسئولان از تصمیم خود بازگشت و وقتی پای کار آمد همه مسئولانی که قول داده بودند وی را تنها گذاشتند در این وضع اقتصادی کشور آیا هزینه کردن یک شخص از جیبش لطف نیست ؟ خدا را شکر مشکلی در حال حاضر نداریم البته یک سری مشکلات است که آقای حسن زاده با تمام توان خود در صدد برطرف کردن این مشکلات است ولی به قول معروف از یک دست صدا در نمی آید و یک فرد تنها هم هرینه می کند هم پیگیر بهسازی ورزشگاه خانگی مان است ما در تمام بازی ها در بابل مهمان هستیم! یک تنه نمی شود در برابر این مشکلات ایستادگی کرد و باید او حمایت شود.

شاکری ادامه داد : به نظر من شمال کشور محروم ترین مناطق ایران از لحاظ امکانات سخت افزاری ورزشی می باشد استادیومی که می توانستند در ۳ ماه بسازند ۷ ماه است که مراحل بهسازی آن تمام نشده است.

وی در پایان گفت : در کل امروز با فوتبالی که ارائه دادیم تیم حریف را وادار به عقب نشینی کردیم تیم اکسین بازیکنان کم تجربه ای در اختیار ندارد و همه آنان باتجربه هستند و اعتقاد دارم که بازی خوب ما آنها را عقب نشاند و نتوانستند به گل دوم دست یابند در مقابل ما نیز با تغییراتی که در تاکتیک مان انجام دادیم و سرعتی که به بازی دادیم توانستیم به اهدافمان از لحاظ فوتبالی و بازی هجومی دست یابیم.
ترند های روز