۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
پیش بازی فجر سپاسی و شهرداری تبریز

فجر بدنبال پایان ناکامی بدون آقا مجید

فجر سپاسی که دیگر مجید صالح را در جمع خود نمی بیند در دیداری حساس به مصاف شهرداری تبریز خواهد رفت .
کد خبر: ۸۸۸۶۶
به " گزارش دی اسپورت " ، در دیگر دیدار هفته دوازدهم لیگ دسته اول کشور تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در ورزشگاه پارس میزبان شهرداری تبریز خواهد بود .

دو تیمی که مشکلات مالی گریبانگیر آنهاست و به نوعی در نتیجه گیری آنها نیز بی تأثیر نبوده و مشکلات زیادی را بوجود آورده و در این دیدار برد هر کدام می توان مُسکنی بر دردهای این دو تیم ریشه دار باشد.

فجر بدنبال پایان ناکامی بدون آقا مجید

فجر سپاسی تیم بازیکن ساز فوتبال ایران این روزهای حال روز خوشی ندارد و پس از استعفاء مجید صالح حالا این تیم بیش از بیش تنهاست و دادرسی ندارد .

فجری های شهر شیراز پس از تساوی و توقف مقابل مس رفسنجان در خانه و همچنین متوقف کردن ملوان در انزلی به مصاف شهرداری تبریز می رود تا با کسب سه امتیاز کامل این دیدار بدنبال ناکامی های اخیر خود باشد .

فجر بدنبال پایان ناکامی بدون آقا مجید

شهرداری تبریز نیز علیرغم مشکلات مالی شدیدی که در این فصل تجربه کرده نتایج خوبی گرفته و کسب سه امتیاز در این دیدار کمک خواهد کرد تا خود را از نیمه دوم جدول جدا کند.

شهرداری چی ها در حالی پا به این دیدار می گذارند که در بازی قبلی خود در دقیقه 90 از شکست مقابل بادران تهران گریختند و در دیار مقابل فجر بحران زده با تمام توان به میدان خواهند رفت .

فجر بدنبال پایان ناکامی بدون آقا مجید

بررسی خطوط دفاعی و حمله دو تیم :

فجر سپاسی میزبان این دیدار در این دو خط کاملاً متفاوت عمل کرده و در فاز دفاعی با 5 گل خورده بهمراه مس کرمان بهترین خط دفاعی لیگ را از آن خود کرده و در مجموع فجری ها خیلی سخت گل می خورند.

تیم شیرازی هر چند در دفاع خوب عمل کرده ولی در خط حمله خود ضعیف و بی خطر بوده و تا اینجای لیگ فقط سه گل به ثمر رسانده که دو گل از سه گل خود را به شاهین زده تا اولین و تنها ترین برد فجری ها باشد .

فجر بدنبال پایان ناکامی بدون آقا مجید

شهرداری تبریز به نوعی می توان گفت عملکردی برابر در این دو خط داشته و در فاز دفاعی خود با 13 گل خورده ( با احتساب دیدار مقابل شاهین و عدم حضور این تیم در بوشهر ) در کارنامه اش ثبت شده که 5 گل آن در یک دیدار رقم خورده است .

این تیم تبریزی در خط آتش خود 9 گل به ثمر رسانده که میانگین هر بازی یک گل که کادر فنی این تیم می بایست در نیم فصل دوم در فکر تقویت این خط باشد .

جایگاه دو تیم در جدول :

فجری ها جایگاه خوبی در جدول رده بندی لیگ ندارند و در 9 بازی انجام شده این تیم فقط 8 امتیاز کسب کرده و در رده یازدهم جدول قرار گرفته است که برای هواداران این تیم شیرازی راضی کننده نیست.

شهرداری با تساوی هفته قبل جمع امتیازات خود را به عدد 11 رساند تا در جایگته نهم قرار بگیرد و برد در این دیدار به آنها کمک خواهد کرد تا خود را از این جمع جدا کنند .

کوبل داوری :

این دیدار را آقایان ابوالفضل دوستی به کمکهای حسین سلیمانی ، علیرضا طاهرخانی و احمد محمدی  بر عهده دارند و ناظر داوری نیز البرز حاجی پور می باشد.