۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
پیش بازی مس کرمان و پرسپولیس پاکدشت

نبرد سخت مدعیان در کویر

حساسترین دیدار هفته دوازدهم لیگ دسته اول کشور را دو تیم مس کرمان و پرسپولیس پاکدشت برگزار خواهند کرد .
نویسنده : زائری
کد خبر: ۸۸۸۶۷
به " گزارش دی اسپورت " ، در حساسترین دیدار هفته دوازدهم لیگ دسته اول کشور و از ساعت 14:30 فردا دو تیم مس کرمان و پرسپولیس پاکدشت به مصاف هم خواهند رفت .

نادر دست نشان و فرهاد کاظمی دو مربی با تجربه این تیم از مدعیان صعود به شمار می روند و نتایج خوبی با این دو تیم کسب کردند و جدال فردای آنها سخت و نفسگیر خواهد بود.

نبرد سخت مدعیان در کویر

مسی های شهر کرمان پس از شکست همنام رفسنجانی خود در دربی ال مسینو این هفته در جدال تماشایی به مصاف پرسپولیس پاکدشت خواهد رفت تا با کسب سه امتیاز و توقف دیگر مدعیان خود را جدا کند.

پاکدشتی ها نیز در اولین حضور خود در لیگ یک کشور و با جذب ستاره های نامدار و هزینه های زیادی که انجام داده نتیجه لازم را کسب کرده و حال به عنوان یک مدعی به مصاف مس صدرنشین خواهد رفت .

نبرد سخت مدعیان در کویر

بررسی خطوط دفاعی و حمله دو تیم :

مس کرمان که در این فصل بهمراه فجر سپاسی با 5 گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را دارا می باشد در این دیدار به مصافی تیمی خواهد رفت که دومین خط آتش لیگ را پس از گل گهر سیرجان خواهد داشت و این تیم تا اینجای لیگ 20 گل زده را به نام خود ثبت کرده که نقش هادی شکوری مدافع پاکدشتی ها 5 گل می باشد.

مسی های شهر کرمان در خط حمله نیز عملکردی رضایت بخش داشته اند و 15 گل به ثمر رسانده اند که نقش سجاد حیدری 5 گله و مهدی تیکدری 3 گله پررنگ تر نشان داده می شود و در خط حمله پرسپولیس پاکدشت نیز پیام ملکیان و حسین امامیان 3 گله موثر می باشد.

نبرد سخت مدعیان در کویر

پاکدشتی ها در خط دفاعی آنچنان که می بایست عملکردی خوبی نداشته اند و 9 گل دریافت کرده اند که قطعاً روز سختی مقابل مس کرمان خواهد داشت .

جایگاه دو تیم در جدول :

دو تیم مدعی می خواهند جایگاه خود را با کسب این سه امتیاز بهبود بخشند و مس میزبان که با دو امتیاز اختلاف نسبت به گل گهر و کسب 22 امتیاز صدرنشین است امتیازات کامل این دیدار می تواند حاشیه امنیت بیشتری در صدر ایجاد کند .

شاگردان فرهاد کاظمی نیز که 16 امتیازی در جایگاه چهارم قرار دارند با برد در این دیدار همچنان در صف مدعیان خواهند ماند و در این دیدار با تمام توان به مصاف حریف سرسخت خود خواهند رفت .

نبرد سخت مدعیان در کویر

کوبل داوری : 

این دیدار حساس را سید حسین زرگر به کمکهای عسگر محمدی ، حامد تازه پور و محمدحسین ترابیان بر عهده خواهند داشت و ناظر داوری نیز سید احمد صالحی می باشد.