۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

رقص پیروزی پاکدشتی‌ها با پیراهن شطرنجی

شاگردان فرهاد کاظمی حق دارند این چنین خوشحال باشند به این خاطر که آنها در هفته دوازدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور دست به یک کار بزرگ زدند.
کد خبر: ۸۹۰۰۸
رقص پیروزی پاکدشتی‌ها با پیراهن شطرنجی

به گزارش «دی اسپورت»؛ این شادی ها دستاورد پیروزی 3-1 در خانه مس کرمان است. تیمی که بعد از این شکست هم در صدر جدول بازی ها باقی ماند. این نتیجه این قدر برای شاگردان فرهاد کاظمی دارای اهمیت بود که حتی بعد از سوت پایان بازی هم از شادی دست نکشیدند. البته حق با شطرنجی پوشان است. به این خاطر که این بازی یک بازی 6 امتیازی بود و آنها شمار امتیازات خود را به عدد 19 رساندند و اگر در بازی معوقه پیروز شوند با مس کرمان هم امتیاز خواهند شد. این یعنی داعیه قهرمانی و صعود مستقیم به لیگ برتر.


اگر چه پرسپولیس پاکدشت اولین فصل حضور خود را در لیگ یک تجربه می کند اما هدفش چیزی جز صعود به لیگ برتر است و به همین بهانه و برای رسیدن به مقصد فرهاد کاظمی را به عنوان سرمربی در اختیار گرفت. مربی ای که در هدایت تیم ها در این مسیر موفق بوده است و همین چند فصل پیش بود که پیکان سقوط کرده به لیگ یک را به لیگ برتر برگرداند. از سویی در فصل های اخیر رقابت فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور کم نبودند تیم هایی که در اولین فصل حضور در لیگ یک لیگ برتری شدند. نمونه اش پارس جنوبی جم که با هدایت مهدی تارتار قهرمان لیگ یک شد.


پاکدشتی ها با این پیروزی و از همه مهمتر مدعی شدن در بازی های آتی خانگی تماشاگران بیشتری را در استادیوم خانگی حامی خود خواهند دید. و اما ترکیب لباس تیم پرسپولیس پاکدشت هم در نوع خود جالب است. پیراهن شطرنجی با شورت قرمز و جوراب مشکی. آنها از هر نظر قابلیت جلب کردن توجه ها به خود را دارند.

رقص پیروزی پاکدشتی‌ها با پیراهن شطرنجیرقص پیروزی پاکدشتی‌ها با پیراهن شطرنجیرقص پیروزی پاکدشتی‌ها با پیراهن شطرنجی


منبع: ورزش سه