۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
پیش بازی دیدار تیمهای پرسپولیس پاکدشت و شهرداری ماهشهر

خیز شاگردان کاظمی برای صدرنشینی

تیم فوتبال پرسپولیس پاکدشت در صورت متوقف شدن حریفان خود و برد در دیدار مقابل شهرداری ماهشهر می تواند صدرنشین جدید لیگ لقب بگیرد .
نویسنده : محمد رضا زائری
کد خبر: ۸۹۱۸۴
به گزارش «اسپورت»؛ در دومین دیدار از هفته سیزدهم لیگ دسته اول کشور و از ساعت 14:30 تیم فوتبال پرسپولیس پاکدشت در ورزشگاه پاس قوامین میزبان شهرداری ماهشهر خواهد بود .

جدالی کاملاً متفاوت که یکی برای صدرنشینی و دیگری برای فرار از منطقه سقوط که عاملی بر جذابیت بیشتر این دیدار خواهد بود تا دو تیم برای به دست آوردن سه امتیاز با چنگ و دندان به مصاف هم بروند.

خیز برای صدرنشینی

پاکدشتی ها در حالی پا به این دیدار خواهند گذاشت که در هفته دوازدهم دست به کار بزرگی زدند و مس صدرنشین را در کرمان و در دیدار جنجالی با نتیجه 3 بر 1 شکست داد.

شاگردان داوود مهابادی در حالی فردا به مصاف شهرداری ماهشهری خواهد رفت که در هفته گذشته تیم بحران زده مس رفسنجان را در خانه با نتیجه خفیف 1 بر صفر شکست داده و برای فرار از منطقه سقوط نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار خواهد داشت .

خیز برای صدرنشینی

گلزنان برتر این دیدار :

بهترین گلزنان این دیدار از آن پرسپولیس پاکدشت خواهد بود که هادی شکوری با 5 گل زده بهترین گلزن این دیدار خواهد بود و پس از آن حسین امامیان 4 گله و پیام ملکیان 3 گله در رده های بعدی قرار دارند و قطعاً خط دفاعی شهرداری ماهشهر روز سختی را تجربه خواهد کرد .

خیز برای صدرنشینی

جایگاه دو تیم در جدول :

دو تیم جایگاه متفاوتی در جدول خواهند داشت و پرسپولیس میزبان با 19 امتیاز و تفاضل گل 13 در صدر جایگاه چهارم قرار دارد و در صورت برد و توقف حریفان می تواند صدرنشین جدید لیگ لقب بگیرد .
اما شهرداری ماهشهر در 10 بازی گذشته 10 امتیاز کسب کرده تا در جایگاه یازدهم جدول قرار بگیرد و قطعاً مهابادی این جایگاه را دوست ندارد و برای فرار از منطقه خطر نیاز مبرم به برد در این دیدار خواهد داشت .

خیز برای صدرنشینی

کوبل داوری :

این دیدار حساس را آقایان ایمان کهیش به کمکهای  علی احمدی ، بهزاد پناهی و  شبیر بهروزی بر عهده خواهند داشت .