۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳

اتفاق عجیب در مس / قانون نانوشته ای که دست نشان به آن اعتقادی ندارد

مس در هفته سیزدهم لیگ آزادگان برابر ملوان با نتیجه تساوی یک - یک متوقف شد ولی نگاهی اجمالی به لیست بازیکنان این تیم نشان می دهد سرمربی کرمانی ها حساسیت زیادی روی حضور یکی از بازیکنانش در لیست هجده نفره دارد.
کد خبر: ۸۹۳۵۷
به گزارش"دی اسپورت"؛ مربیان تیم های حاضر در مسابقات لیگ معمولا به دلیل محدودیت در استفاده از بازیکن در لیست هجده نفره، برای مسابقات تنها از یک گلر به عنوان دروازه بان ذخیره بهره می برند و یا در نهایت گلر بومى خود را هم برای کسب تجربه بیشتر، در لیست قرار می دهند ولی نادر دست نشان، سرمربی مس نشان داده که اعتقاد چندانی به اجرای این قانون نانوشته مربیان فوتبال ندارد، به طوری که معمولا از آرمان شهدادنژاد و سجاد گراییلی، دو دروازه بان بزرگسال خود روی نیمکت بهره می برد و در بازی آخر نیز تنها به دلیل محرومیت شهدادنژاد، گراییلی، بازیکنی که معمولا به عنوان گلر سوم روی نیمکت می نشست را به عنوان سنگربان دوم معرفی کرد.

حال سوالی که مطرح می شود این است که با توجه به رویکرد اکثر مربیان لیگ در استفاده از یک دروازه بان ذخیره، چرا سرمربی کرمانی ها تا این حد روی حضور سجاد گراییلی در لیست هجده نفره تیمش پا فشاری می کند؟ سوالی که بدون شک هیچکس جز دست نشان پاسخ آن را نمی داند.