۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱
کاسپین در شرایط فیزیکی و فنی فوق العاده ای قرار داشت؛

هوری : نوار بدشانسی هایمان قطع شد

سرمربی فولادنوین اهواز گفت : با رسیدن و اضافه شدن مصدوم هایمان به تمرینات تیم شرایط مان بهتر خواهد شد
کد خبر: ۸۹۴۰۶
به گزارش"دی اسپورت"، حسن هوری پس از پایان بازی تیمش برابر کاسپین قزوین در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : فکر می کنم تیم کاسپین یکی از تیم های با کیفیتی بود که در طول مسابقات برابر آن قرار گرفتیم آنان از لحاظ فیزیکی و فنی در شرایط فوق العاده ای بودند در کل هر دو تیم بازی پایاپایی را انجام دادند.

وی ادامه داد : موقعیت ما تبدیل به گل شد و اگر پنالتی آنان نیز تبدیل به گل می شد اتفاقات بهتری در بازی رخ می داد خدا را شکر می کنم که نوار بدشانسی هایمان قطع شد و خوشبختانه توانستیم ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم.

هوری افزود : این بازی برای ما تمام شد و از فردا با تمرینات منظمی که انجام خواهیم داد به فکر بازی بعدی مان خواهیم بود که امیدوارم در بازی آینده برابر مقاومت نیز بتوانیم عملکرد مطلوبی داشته و با امتیاز تهران را ترک کنیم.

سرمربی فولادنوین در خصوص عملکرد تیم داوری این بازی اظهار داشت : نظری در این خصوص ندارم و باید در این زمینه کارشناسان داوری نظر دهند.

او در خصوص تکلیف نتیجه بازی با استقلال اهواز که به دلیل درگیری تماشاگران دو تیم نیمه تمام مانده بود گفت : متاسفانه کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص این دیدار اعلام نکرده ولی هر رایی که این کمیته صادر کند قابل احترام و ما نیز تابع قانون و مقررات هستیم.

هوری در پایان در خصوص شرایط تیمش بیان کرد : شرایط تیم خوب بوده و تقریبا می توان گفت شرایط با رسیدن مصدوم هایمان بهتر از این نیز خواهد شد.
ترند های روز