۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
تیم داوری تصمیمات عجولانه ای داشت؛

میرسالاری : حیف است استقلال رامشیر نابود شود

سرمربی استقلال رامشیر می‌گوید تا بدین لحظه حمایتی از آنان از سوی مسئولان استان خوزستان صورت نگرفته است.
کد خبر: ۸۹۴۰۷
به گزارش"دی اسپورت"، عباس میرسالاری پس از پایان بازی تیمش برابر شهدای بابلسر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : با توجه به اینکه ما دو بازی خانگی مان را با تساوی پشت سر گذاشته بودیم مصمم بودیم در طول هفته با آنالیز و تمریناتی که برگزار می کنیم در بازی برابر شهدای بابلسر پیروز شویم و از طرفی چند بازیکن اصلی و فیکس مان ۳ کارته بودند که مجبور شدیم آنان را در ترکیب قرار ندهیم تا در بازی برابر نیروی زمینی از آنان استفاده کنیم.

وی ادامه داد : داور مسابقه اشتباهات تاثیرگذاری نداشت و فقط تصمیمات عجولانه ای داشت و باید داوران هماهنگی بیشتری با هم داشته باشند در کل داوری مشکلی نداشت و قضاوت خوبی داشتند.

میرسالاری در خصوص شرایط مالی تیمش گفت : شرایط خوبی نداریم و چشم امیدی داریم تا دستی دراز شده و به ما کمک کند این تیم ۲ سالی است که در رامشیر بازنده نشده حیف است که تیم نابود شود و در این مسابقات نباشد.

او افزود : ما از الان اضطراب اعزام به تهران را داریم چرا که در تامین هزینه های اعزام تیم مشکل داریم و متاسفانه هیچ مسئولی از ما حمایت نمی کند.

سرمربی استقلال رامشیر اضافه کرد : اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان متولی ورزش استان خوزستان از ما حمایت نمی کند و می گویند اگر آقای نوذری استادیومی ساخته به عنوان یک خیر این کار انجام داده است!! و نباید به دنبال پول خود باشد! و باید به آقای حیدری بگویم که این کار را شما انجام ندادی و این کار را آقای نوذری انجام داده است و پرداخت هزینه این کار بر عهده شما و دولت جمهوری اسلامی ایران است.
ترند های روز