۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
بر خلاف شنیده ها جو قضاوت داوران در امیدیه کاملا سالم است؛

جمشیدیان : در نیمه دوم حاکم مطلق بازی بودیم

سرمربی پاس همدان گفت : بر خلاف شنیده ها جو شهر امیدیه و قضاوت داوران در این شهر کاملا سالم است؛
نویسنده : بهنام کنارکوهی
کد خبر: ۸۹۰۸۸
به گزارش"دی اسپورت" ، احمد جمشیدیان در خصوص بازی تیمش با نفت امیدیه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد : جا دارد ابتدا یک تشکر ویژه از مردم و هواداران خوب و خونگرم امیدیه داشته باشم چرا که زمانی که وارد امیدیه شدیم استقبال خوب و گرمی از ما داشتند.

جمشیدیان ادامه داد : در خصوص بازی باید بگویم که در نیمه اول ۶۰ به ۴۰ یا ۷۰ به ۳۰ بازی در اختیار امیدیه بود و تیم بهتری در نیمه اول بودند ما در ۱۰ دقیقه اول خوب بودیم به گل نیز رسیدیم اما پس از ۱۰ دقیقه اول تیم نفت نبض بازی را در اختیار گرفت و حتی اگر غفلت می کردیم این نیمه را بازنده می شدیم.

سرمربی پاس افزود : اما در نیمه دوم با توجه به اینکه ۳ بازیکن اصلی مان در ترکیب نبودند و علت آن این بود که برای نیمه دوم برنامه داشتیم خوشبختانه برنامه هایمان نتیجه داد و به گل نیز دست یافتیم و فکر می کنم در نیمه دوم حاکم مطلق بازی بودیم.

او در خصوص عملکرد تیم داوری این دیدار بیان داشت : این هشتمین بازی بود که در لیگ پشت سر گذاشتیم به نظر من این بازی اولین بازی در لیگ بود که هم تیم میزبان و هم تیم میهمان از قضاوت داور متضرر نشد به نظر من تیم داوری عالی بود و قضاوت خوبی داشتند و برخلاف حریف و حدیث هایی که به ما قبل بازی اطلاع داده بودند که جو قضاوت داوران در امیدیه سنگین است ، جو سالم و آرامی حاکم بود و فکر می کنم این صحبت ها شایعه ای بیش نباشد.

جمشیدیان بیان کرد : یکی از روزهای خوب دوران مربیگریم در امیدیه رقم خورد از اینکه با برد این شهر را ترک می کنیم خوشحال هستم اما انصافا هم میزبانی امیدیه ای ها و هم داوری در امیدیه خیلی خوب بود.

وی در پایان در خصوص بازی هفته آینده تیمش برابر پرسپولیس گناوه گفت : این تیم امروز برابر تیم استقلال رامشیر پیروز شده تیم خوبی است و در جدول رده بندی بالاتر از ما قرار دارد و اگر بخواهیم روند نتیجه گیری مان راحفظ کنیم نباید در بازی های خانگی امتیاز از دست دهیم امیدوارم با شناختی که از این تیم داریم بتوانیم این تیم را شکست دهیم.