۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

بیاتلو : اگر بگوییم در فوتبال، داور خریدن و شرط‌بندی نداریم، دروغ است

سرمربی تیم نود ارومیه می‌گوید اگر نود ارومیه حمایت شود می‌تواند جزو هفت تیم برتر لیگ یک قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۴۴۸
به گزارش"دی اسپورت"، هفته گذشته در حالی که یحیی بهاری و وحید بیاتلو از سمت خود به عنوان مدیرعامل و سرمربی استعفا داده بودند به خواست استاندار ارومیه دوباره به مجموعه تیم بازگشتند.

وحید بیاتلو سرمربی تیم نود ارومیه درباره بازگشتش به نود ارومیه اظهار کرد: به دستور استاندار دوباره به تیم برگشتیم. او به ما گفت که تا این هفته مشکلات ما را حل خواهد کرد. مسائل و چالش‌های تیم اعم از محل اسکان تیم و هتل و امکانات لازم تیم یک به یک در حال انجام شدن است. امیدواریم که روزهای خوشی برای نود ارومیه در پیش باشد.

او در مورد شکست تیمش برابر کارون اروند خرمشهر در هفته سیزدهم لیگ دسته یک گفت: ما واقعا افتضاح بودیم اما داور مسابقه، بازی را برای تیم کارون اروند خرمشهر در آورد. او دو پنالتی گرفت و یک بازیکن ما را از زمین اخراج کرد در حالی که هیچ‌کدام از آن‌ها پنالتی نبود. ما اگر روز خوب‌مان بود صد درصد بازی را می‌بردیم ولی ما هیچ تمرینی برای آن مسابقه انجام ندادیم. اما با این حال نباید بازی را می‌باختیم.

او در مورد عملکرد داوری در لیگ دسته یک که باعث اعتراضات بسیاری از مربیان لیگ یک شده است گفت:‌ یکسری داور جوان آمده‌اند که پیشرفت کنند و عادلانه سوت می‌زنند. یکسری دیگر از داوران هم وجود دارند که روزهای آخرشان است و متاسفانه تمام قضاوت‌هایشان بحث برانگیز است. این که ما بگوییم خریدن داور و شرط‌بندی و از این دست مسائل در فوتبال ما نیست، دروغ است. تیم ما وقتی با این شرایط به خرمشهر می‌آید نباید این طور سرش را برید. ما که نمی‌گوییم به نفع بگیرید لااقل حق ما را بدهید که این اتفاقات پیش نیاید.

او در پایان گفت: زمان برای ریکاوری با بهبود شرایط و امکانات وجود دارد. من به شما قول می‌دهم که اگر این تیم حمایت شود جزو هفت تیم برتر لیگ خواهد شد. ما دست خالی وارد رقابت‌ها شدیم و تا این‌جای کار خوب بودیم امیدوارم شرایط برای نود ارومیه در آینده بهتر شود.
منبع: ایسنا
ترند های روز