۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵

بیاتلو : هیچ توهینی به داوران نکرده ام

سرمربی نود ارومیه گفت : به هیچ عنوان به خود اجازه توهین به داوران را نمی دهم.
کد خبر: ۸۹۴۸۲
به گزارش"دی اسپورت"، وحید بیاتلو در خصوص صحبت های اخیر خود در خصوص داوران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : من در پایان بازی با اروند هیچ توهینی به داور نکردم با اینکه در این بازی از نحوه قضاوت تیم داوری متضرر شدیم.

وی ادامه داد : در پایان بازی به سوال خبرنگاری در خصوص فساد فوتبال پاسخ دادم و گفتم که مطمئنا این مسائل در فوتبال دنیا وجود دارد اما متاسفانه بعضی ها این مطلب را وارونه جلوه دادند و از صحبت های من برداشتی غلطی شده است.

بیاتلو افزود : تیم اروند در نیمه اول از تیم ما خیلی بهتر بود و دلیل این موضوع به مسافرت ۱۴ ساعته و مارکوپلویی و عدم تمرین ما پس از اتفاقات و حواشی حول تیم بر می گردد. 

سرمربی نود ارومیه اضافه کرد : در نیمه دوم اروندی ها حرفی برای گفتن نداشتند و ما با وجود ده نفره بودن حاکم توپ و میدان بودیم.

او بیان داشت : متاسفانه مدیرعامل اروند خرمشهر که چند ماهی است با روابط سیاسی وارد عرصه مدیریت شده است به راحتی اسطوره هایی مانند محمد علوی و اکبر میثاقیان را مورد اهانت و تمسخر قرار داده و راجب هر شخصی اظهار نظر می کند فکر نمی کنم مدیران کاربلد و با تجربه کشورمان به اندازه ایشان دوستدار مصاحبه باشد و فقط با رسانه ها مصاحبه کند او به لطف اقوامش در شورای شهر مدیرعامل شده و از نام شهر بزرگ و مردم ستم دیده خرمشهر برای اهداف و منفعت شخصی خود که همگان می دانند سو استفاده می کند.

سرمربی نود ارومیه گفت : خوشحال هستم که توانستیم بدون هیچ امکاناتی مقابل تیم  ۸ میلیاردی اروند که دو ماه قبل از مسابقات تشکیل شده و جمعی از بهترین های لیگ یک را در اختیار دارد یک بازی قابل قبول انجام دهیم‌ اما متاسفم برای افرادی که به راحتی حاضر هستند برای تحقق اهداف خودشان و منافع شخصی شان از بسیاری چیزها چشم پوشی کند تا خود به اهدافش برسد.

بیاتلو ادامه داد : با بازیکنان خودتان کاری کردید که بر علیه شما شدند و به  راحتی حاضر هستند بدون دریافت حق حقوق شان تیم اروند را ترک کنند و حتی و بسیاری از مربیان نیز حاضر به همکاری با شما نشدند شخصیت شما در مدت کوتاهی که در فوتبال بودید برای همه آشکار شده است.

وی بیان کرد : این درست است که من یک مربی جوان و جویای نام هستم اما کارنامه من در چند سال گذشته بسیار موفق تر از سايرين بوده که با ۱۲ تیم مختلف به لیگ پایین تر سقوط کرده اند من در اين فوتبال كسى را ندارم تا به جایی برسم  مربیگری را پله پله طی کردم و به کار خودم ایمان دارم و از هیچ کسی هراسی ندارم و هرگاه به ناحق به تیمم و خودم توهین شود با این توهین ها مقابله خواهم کرد.