۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
نیروی زمینی ؛ زمین تمرین در اختیار ما قرار نداد؛

میرسالاری : سبک بازی نیروی زمینی ما را عقب نشاند

تیم استقلال رامشیر در یک بازی حساس توانست تیم نیروی زمینی تهران را در ورزشگاه غدیر متوقف کند
کد خبر: ۸۹۶۰۹
به گزارش"دی اسپورت"، عباس میرسالاری پس از پایان بازی تیمش برابر نیروی زمینی تهران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : این بازی یکی از سخت ترین بازی هایی بود که تا بدین جای فصل انجام دادیم نیروی زمینی تیم با کیفیتی بود و فوتبال زیبایی را ارائه داد و از همه مهم تر بازیکنان فیزیکی و تنومندی را در اختیار دارد.

میرسالاری ادامه داد : تیم حریف به مانند سبک بازی ما فوتبال بازی کردند و همین مسئله کار ما را سخت کرد به همین دلیل در هر دو نیمه سعی کردیم بازی را کنترل کنیم.

سرمربی استقلال رامشیر افزود : ما برای اولین بار روی چمن مصنوعی بازی می کردیم و عادت به بازی در این نوع چمن نداشتیم جا دارد به آقای روانخواه بابت تیم خوبشان تبریک بگویم.

او با ادعا و انتقاد از عدم همکاری باشگاه نیروی زمینی مبنی بر در اختیار نگذاشتن زمین تمرین به آنها بیان کرد : آنها زمین تمرینی که چمن مصنوعی داشته باشد را در اختیار ما قرار نداند آیا این اخلاقی است که ما نیز در بازی برگشت زمین تمرین در اختیار آنها قرار ندهیم؟ این کار درست و اخلاقی نیست و امروز ما بدون عرق گیری و تمرین سبک برابر آنان بازی کردیم.

میرسالاری در خصوص اینکه چرا امروز تیمش حالت دفاعی به خود گرفته بود گفت : نوع و سبک بازی که نیروی زمینی به نمایش گذاشت ما را وادار به عقب نشینی کرد ما نیز سعی کردیم بازی را اداره و کنترل کنیم.

وی با انتقاد از نوع چیدمان داوران از سوی کمیته داوران اظهار کرد : ای کاش به بازی های حساس و به بازی هایی که در آن تیم های بالای جدول رو در روی هم قرار خواهند گرفت داوران باتجربه ای را انتخاب کنند تا حق تیمی ضایع نشود و یکی از تیم ها از تیم داوری راضی باشند اما در این بازی هر دو تیم از تیم داوری ناراضی بود.

سرمربی استقلال رامشیر در پایان در خصوص آخرین وضعیت مالی تیمش گفت : شرایط مالی تیم که به منوال گذشته است اما امروز نماینده محترم رامشیر در مجلس شورای اسلامی در رختکن حضور یافتند و به بازیکنان قول مساعد دادند تا از تیم حمایت کاملی داشته باشند و در نیم فصل دوم تمام امکانات لازم را در اختیار باشگاه قرار دهند تا بتوانیم این راه دشوار را ادامه دهیم.