۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
تعویض های اجباری برنامه های ما را بهم ریخت؛

یوسفی : در نیم فصل تغییراتی در تیم ایجاد خواهیم کرد

تیم فوتبال شهدای بابلسر در هفته دهم رقابت های لیگ دسته دوم برابر تیم استقلال رامشیر با نتیجه سنگین چهار بر صفر متحمل شکست شد.
کد خبر: ۸۹۴۱۸
به گزارش"دی اسپورت"، اکبر یوسفی پس از پایان بازی با استقلال رامشیر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : در نیمه اول طوری برنامه ریزی کرده بودیم که بازی را در این نیمه کنترل کنیم و در نیمه دوم بتوانیم برنامه های خود را اجرا کرده و به دروازه حریف نزدیک شویم ولی متاسفانه دو تعویض اجباری در این بازی داشتیم که کلا نتوانستیم برنامه هایی که مد نظر داشتیم را اجرا کنیم و شیرازه تیم ما از هم پاشید و باید بگویم در مجموع تیم ما از لحاظ فنی تیم خوبی نبود.

وی ادامه داد : بخش فنی تیم به من ارتباط داشته و بخش دیگرش به بازیکنان تیم ارتباط دارد ما برای بازی های آینده مان باید طوری برنامه ریزی کنیم که از پتانسیل های موجودمان استفاده کنیم و باید تا نیم فصل مدارا کرده و در نیم فصل تغییراتی در تیم لحاظ کنیم و بازیکنان با کیفیتی را به خدمت بگیریم تا در نیم فصل دوم نتایج مطلوب تری را کسب کنیم.

یوسفی افزود : قطعا تغییرات خواهیم داشت و با مدیریت نیز راجب این موضوع صحبت کردم و حتی مصر بر این بودیم تا نیم فصل بازیکنانی را جذب کنیم اما سیاست مدیریت باشگاه این بود که در نیم فصل بازیکنان مدنظر را جذب کنیم و مطمئن باشید که این اتفاق در نیم فصل خواهد افتاد و ما جایگزین بین بازیکنان خواهیم داشت.

سرمربی شهدای بابلسر در خصوص تیم داوری بازی هم گفت : داوری ، داوری خوبی بود و اشتباه فاحش و تاثیرگذاری در بازی نداشت جا دارد از تیم داوری نیز بابت قضاوت خوبشان تشکر کنم.

وی در پایان گفت : از میزبانی رامشیری ها و به خاطر برگزاری مطلوب مسابقه از هیئت فوتبال رامشیر تشکر می کنم و این پیروزی را به کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.
ترند های روز