۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

خادمی : قدر موقعیت هایمان را ندانستیم / در سازمان دفاعی ناهماهنگ بودیم

سرمربی خیبر خرم آباد گفت : ناهماهنگی در خط دفاعی و از دست دادن موقعیت ها دلیل باخت تیمش برابر نفت امیدیه بود.
نویسنده : بهنام کنارکوهی
کد خبر: ۸۹۶۱۹
به گزارش"دی اسپورت"، مهرداد خادمی پس از پایان بازی تیمش برابر نفت امیدیه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : بازی ؛ بازی خوبی بود هر دو تیم فوتبال زیبایی را ارائه دادند به نظر من بازی می توانست مساوی هم شود اما ما قدر موقعیت هایی را که بدست آوردیم را ندانستیم و در نهایت باعث شد تیم امیدیه پیروز این نبرد شود.

خادمی ادامه داد : امروز با توجه به محرومیت و مصدومیت ۴ بازیکن اصلی مان سازمان دفاعی خوب و هماهنگی نداشتیم شاید دلیل این موضوع بازی کردن بازیکنانی باشد که تا بحال کنار هم بازی نکردند و هماهنگ نبودند.

او افزود : از هم مهم تر با توجه به بارندگی های اخیر نتوانستیم تمرین لازم را داشته باشیم تا این بازیکنان به هماهنگی کامل دست یابند و به همین دلیل در بحث دفاعی ناهماهنگ ظاهر شدیم.

سرمربی خیبر در خصوص تیم حریف نیز گفت : تیم امیدیه تیم خوبی است که بازیکنان جوانی را در اختیار دارد امیدوارم که در ادامه لیگ نتایج بهتری نیز کسب کند.

خادمی در خصوص بازی هفته آینده تیمش برابر پرسپولیس بندرگناوه نیز گفت : برای اینکه با آماگی کامل در بازی آینده ظاهر بشویم باید روی نکات ضعف خود کار کنیم تا ضعف هایمان را برطرف کنیم.

وی ادامه داد : تیم گناوه تیم خوبی است که از بازیکنان با تجربه بهره می برد امیدوارم که در این بازی نتیجه خوبی را کسب کنیم‌.