۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
یک تیم با هوادارانش کامل می شود؛

کرمی : بازیکنانم برابر خیبر اعتماد به نفس نداشتند

تیم نفت امیدیه در هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته دوم توانست تیم خیبر خرم آباد را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.
نویسنده : بهنام کنارکوهی
کد خبر: ۸۹۶۳۴
به گزارش"دی اسپورت"، حسن کرمی پس از برتری تیمش برابر خیبر خرم آباد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : خدا را شکر که ۳ امتیاز این بازی را به دست آوردیم چرا که در شرایط بدی قرار داشتیم‌ و از لحاظ روحی و روانی تیم به این ۳ امتیاز احتیاج داشت‌.

او ادامه داد : پس از بازی با پاس همدان اعتماد به نفس بازیکنان مان پایین آمده بود این ۳ امتیاز به ما کمک کرد تا به جدول برگشته و آماده بازی با تیم فنی و خوب سیرجان شویم.

کرمی افزود : بازیکنان مان بازیکن های با انگیره ای هستند و شجاعانه نیز برابر تیم خیبر بازی کردند اما عدم اعتماد به نفس شان باعث شد تا موقعیت های زیادی را از دست بدهیم که امیدوارم این نقیصه نیز در بازی های آینده برطرف شود ما باید حداقل موقعیت ها را در بازی ها به گل تبدیل کنیم.

سرمربی نفت امیدیه اضافه کرد : نزدیک به ۷ الی هشت موقعیت گلزنی داشتیم که فقط دو تا از آنها تبدیل به گل شد‌ با تمام وجود به داشتن چنین بازیکنانی افتخار میکنم و مطمئنم بازی خوبی هفته آینده برابر تیم سیرجان انجام خواهیم داد.

او ادامه داد : تیم سیرجان تیم بسیار خوبی است و مربی بسیار فهیمی دارد و از بازیکنان فوق العاده ای بهره می برد ما نیز می توانیم برابر این تیم فوتبال زیبایی را ارائه دهیم تا بازی خوب و تماشاگرپسندی را از جانب هر دو تیم شاهد باشیم.

وی در خصوص تیم خیبر خرم آباد نیز گفت : تیم خیبر با توجه به بردی که در هفته گذشته داشت با شرایط روحی و روانی خوبی پا به این مسابقه گذاشته بود اما ما در مقابل سوار بر بازی بودیم و موقعیت های زیادی داشتیم و اجازه خودنمایی به بازیکنان و تیم حریف ندادیم جا دارد به تیم خیبر تبریک بگویم که با دست خالی از لحاظ مالی تیم را جمع و جور کرده اند و فکر می کنم جزء تیم هایی است که در آینده حرفی برای گفتن داشته باشد.

کرمی در پایان در خصوص هواداران نفت امیدیه گفت : امروز سنگ تمام گذاشتند و از آنان کمال تشکر را دارم تیم ما تنها به کادرفنی ، بازیکن و مدیریت منتهی نمی شود تقریبا نصف بدنه یک تیم را هوادار تشکیل می دهد و ما به حضور این هواداران افتخار می کنیم و سعی می کنیم از حضور و حمایتشان نهایت استفاده را ببریم امروز با وجود این هواداران انگیزه مضاعفی داشتیم و بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند.