۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

از دلسردی مالک بادران تا شکایت احتمالی پاشازاده

بادران تهران از زمان حضور در فوتبال، با جذب بازیکنان و مربیان نامدار هزینه زیادی برای دست یابی به موفقیت انجام داده ولی گویا عدم دست یابی به موفقیت مالک این باشگاه را برای تیمداری دلسرد کرده است.
کد خبر: ۸۹۷۱۴

http://dsport.ir/files/fa/news/1397/8/14/4585_862.jpg

به گزارش «دی اسپورت»؛ بادران تهران از زمان حضور در فوتبال، با جذب بازیکنان و مربیان نامدار هزینه زیادی برای دست یابی به موفقیت انجام داده ولی گویا عدم دست یابی به موفقیت مالک این باشگاه را برای تیمداری دلسرد کرده است.

به گزارش دی اسپورت؛ مدیران باشگاه بادران تهران پس از استعفای مهدی پاشازاده به دلیل تصمیمات غیر کارشناسی قربانیان مانند پرداختی نابرابر بین بازیکنان، مذاکره با مربیان مد نظر خود از جمله عبداله ویسی را در دستور کار قرار دادند ولی این مربی هم با وجود امضا پای برگه قرارداد در نهایت حاضر به همکاری با این باشگاه نشد، به طوری که ویسی با تحقیق در مورد وضعیت مالی بادرانی ها در این فصل که گویا پرداختی زیادی به بازیکنان نداشته و از طرفی عدم تسویه حساب با پاشازاده و اعضای کادرفنی اش، پس از مشورت با دوستانش به دلیل آنچه دلسردی مالک باشگاه در ادامه تیمداری عنوان می شود، قید همکاری با نارنجی پوشان تهرانی را زده است.

تمام اینها در حالی است که شنیده می شود مهدی پاشازاده قرار است با حضور در کمیته انضباطی بابت طلبش، از باشگاه شکایت کند که در صورت رخ دادن چنین اتفاقی قطعا کار برای بادرانی ها سخت تر هم خواهد شد.
حال باید منتظر ماند و دید که ایزد سیف اله پور که پس از پنج سال حضور در باشگاه بادران، دیگر جزو مدیران باتجربه فوتبال تلقی می شود چه راه حلی برای بحرانی که باشگاهش با آن دست به گریبان شده پیدا خواهد کرد.