۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶
پیش بازی قشقایی شیراز و خونه به خونه بابل

شیرازی ها بدنبال جبران ناکامی در خانه

در اولین دیدار از هفته پانزدهم لیگ دسته اول کشور تیم فوتبال قشقایی شیراز در ورزشگاه پارس میزبان تیم شمالی خونه به خونه بابل خواهد بود .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۸۹۷۵۵
به " گزارش دی اسپورت " ، هفته پانزدهم لیگ دسته اول کشور عصر فردا با یک دیدار آغاز خواهد شد که تیم فوتبال قشقایی شیراز از ساعت 14:15 میزبان تیم انتهای جدولی خونه به خونه بابل خواهد بود .

قشقایی در حالی به مصاف حریف خود می رود که در هفته سیزدهم در خانه با یک گل مغلوب شاهین شد تا با استراحت در هفته چهاردهم این هفته با تمام قوا و برای جبران شکست به مصاف حریف بابلی خود برود.

شیرازی ها بدنبال جبران ناکامی در خانه

این تیم در طول فصل فراز نشیب زیادی داشت ولی در مجموع نتایجی خوبی کسب کرده و تا اینجای لیگ سه مربی را روی نیمکت خود می بیند ولی قصد دارد با برد در این دیدار ناکامی های اخیر خود را جبران کند.

خون به خونه حریف فردا تیم شیرازی در حالی به مصاف میزبان خود می رود که پس از جدایی اکبر محمدی و نظرمحمدی حالا اکبر میثاقیان را روی نیمکت خود می بیند.

شیرازی ها بدنبال جبران ناکامی در خانه

این تیم بابلی در اولین گام با سرمربی جدید خود موفق شد در هفته چهاردهم با دو گل در ارومیه تیم نود را شکست دهد و با یک برد ارزشمند و با روحیه ای مضاعف به مصاف کاکوهای شیرازی برود .

بررسی خطوط دفاعی و حمله دو تیم :

دو تیم عملکرد خوبی در خط دفاعی ندارند و عدد 15 جلوی گل های خورده دو تیم ثبت شده که البته کفه ترازو در این خط به سود بابلی ها سنگینی می کند زیرا این تیم در هفته اول مقابل ملوان حاضر نشد تا در واقع 12 گل خورده به حساب این تیم منظور کنیم.

اما در خط حمله این قشقایی است که از حریف خود پیشی گرفته و این تیم 13 گل وارد دروازه حریفان خود کرد و در آنسوی میدان خونه به خونه فقط 7 بار دروازه حریفان خود را باز کرده است.

شیرازی ها بدنبال جبران ناکامی در خانه

جایگاه دو تیم در جدول :

دو تیم جایگاه متفاوتی در جدول رده بندی دارند و قشقایی میزبان در 12 بازی گذشته خود 16 امتیاز کسب کرده و در مکان هشتم قرار دارد.

اما خونه به خونه بابل مهمان دیدار فردا از 12 بازی خود 9 امتیاز کسب کرده و در جایگاه پانزدهم جا خوش کرده که در منطقه سقوط قرار دارد و آنها مصمم هستند جایگاه خود را با سرمربی جدید ارتقا بخشند.

شیرازی ها بدنبال جبران ناکامی در خانه

کوبل داوری:

اولین دیدار هفته پانزدهم را آقایان میثم حیدری به کمکهای سیاوش باقر نژاد ، وحید مالکی و حمید رضا افشون خواهد بود که ناظر داوری نیز احمد صالحی می باشد.