۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
از میثاقیان انتظار چنین رفتاری را نداشتم؛

فروردین : بازیکنانم پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارند

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: پخش زنده بازی ها از صدا و سیمای فارس، حق هواداران تیم قشقایی و فجر سپاسی شیراز است که بنا به دلایلی از جمله مشغله کاری نمی توانند با حضور در ورزشگاه، مسابقه ها را از نزدیک تماشا کنند.
کد خبر: ۸۹۸۱۵
به گزارش"دی اسپورت"، مهدی فروردین، شنبه پس از پیروزی برابر تیم خونه به خونه بابل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قشقایی شیراز هواداران زیادی در خارج از استان فارس و حتی خارج از کشور دارد اما متاسفانه عدم پخش تلویزیونی بازی های دسته یک موجب می شود که آنها هم از دیدن بازی تیم محبوشان محروم شوند.
وی اضافه کرد: از مسئولان صدا و سیمای فارس می خواهم به پاس احترام به هواداران تیم های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز، بازی های این 2 تیم را به صورت زنده پخش کنند، به باور ما این یک خواسته بحق است که هواداران در کنار خانواده خود بازی های تیم شهرشان را تماشا کنند.
فروردین ادامه داد: بازیکنان ما برای دیدار با خونه به خونه بابل، لحظه شماری می کردند و با تمرینات خوبی که انجام دادند به حقشان که بُرد، بود دست یافتند.
سرمربی تیم قشقایی شیراز افزود: شک نکنید که اهداف ما از ابتدای بازی های لیگ دسته یک، صعود به لیگ برتر بود و بازیکنان ما این ظرفیت را دارند که به این مهم دست یابند.
او گفت: از دست اندرکاران ورزش و جوانان فارس که اجازه دادند یک جلسه از تمرین این تیم در ورزشگاه پارس انجام شود، سپاسگزاریم.
فروردین با انتقاد از اکبر میثاقیان، سرمربی با تجربه تیم خونه به خونه بابل، بیان داشت: از این مربی باسابقه انتظار نداشتم، چرا که بر اساس رسم میهمان نوازی در پایان بازی به سمت این مربی رفتم تا با او دست بدهم اما میثاقیان سرش را به زیر انداخت و به راهش ادامه داد.
وی تاکید کرد: از این مربی با سابقه انتظار چنین حرکتی را نداشتم و فکر کنم بُرد و باخت ارزش اینگونه بی حرمتی ها را آن هم از سوی سرمربی که الگوی تیم است، ندارد.
منبع: ایرنا
ترند های روز