۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
پیش بازی دیدار تیمهای بادران تهران و شهرداری ماهشهر

بادران و شروعی دوباره

بادران برای بازگشت به ساحل آرامش می بایست دیگر دیدارهای خود تا پایان نیم فصل را با برد به پایان برساند.
کد خبر: ۸۹۷۹۸

به " گزارش دی اسپورت " ، هفته پانزدهم لیگ دسته اول کشور با دیدار تیمهای بادران تهران و شهرداری ماهشهر از ساعت 14:15 پیگیری خواهد شد .

نارنجی پوشان تهرانی پس از نتایج ضعیف با مهدی پاشازاده برای جبران ناکامی ها خود هفته گذشته با یک امتیاز با ارزش مقابل گل گهر آغازی خوب داشتند و قصد دارند با برد در دیدار فردا روند خوبی را شروع کنند تا از قافله قهرمانی عقب نمانند.

بادران و شروعی دوباره

اما در آنسوی میدان شهرداری ماهشهر که رفته رفته خود را در لیگ پیدا کرده با برد ارزشمند خانگی مقابل همنام تبریزی با روحیه ای مضاعف و دو چندان به جنگ بادران خواهد رفت .

بررسی عملکرد خطوط دفاعی و حمله دو تیم :

بادران در خط حمله خود با حضورمحمد علی اکبرخواه 3 گله در 12 بازی گذشته خود 14 گل به ثمر رساند ولی در خط دفاعی علیرغم حضور مدافعان باتجربه 12 گل دریافت کرده که آمار خوبی برای تیم متمول تهرانی نیست .

بادران و شروعی دوباره

شهرداری ماهشهر مهمان دیدار فردا عملکرد خوبی در این دو خط نداشته و این تیم جنوبی در خط دفاعی 11 گل دریافت کرده و در فاز هجومی نیز فقط 7 گل به ثمر رسانده که بنظر میرسد با حضور سید ایمان موسوی این آمار بهتر شود .

کوبل داوری :

دیدار دو تیم را آقایان رضوان سرشار به کمکهای محمد شاکر – بابک قلی زاده و ابوالفضل دوستی بر عهده خواهند داشت که ناظر داوری نیز علیرضا رجبلو می باشد .