۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱

استحقاری : از نتیجه به دست آمده خیلی خوشحالیم

از هفته پانزدهم رقابت های لیگ آزادگان دیدار دو تیم بادران تهران و شهرداری ماهشهر با نتیجه 3 بر 2 به سود بادران خاتمه یافت. در این دیدار کریم اسلامی، محمد آشتیانی و میعاد یزدانی موفق شدند برای بادران گلزنی کنند.
کد خبر: ۸۹۸۷۴
به گزارش"دی اسپورت" و به نقل از سایت رسمی باشگاه بادران، فرشید استحقاری در خصوص این بازی گفت: ما بازی شهرداری ماهشهر را به خوبی آنالیز کرده بودیم و بر اساس همین آنالیز نیمه اول موفق شدیم 3  بار دروازه ماهشهر را باز کنیم. در بین دو نیمه چندین بار به بازیکنان گفتم که هنوز بازی تمام نشده و ممکن است همین بازی را 4 بر 3 ببازیم به همین دلیل باید محکمتر از نیمه اول بازی کنید. در شروع نیمه دوم نیز عملکرد قابل قبولی داشتیم و بازی را تحت کنترل خودمان داشتیم ولی در 20 دقیقه پایانی بازیکنان، تیم ماهشهر را دست کم گرفتند و آنها درست در همین دقایق فشار را روی دروازه ما زیاد کردند و تیم ما به یکباره عقب کشید که نتیجه این کار دریافت دو گل از شهرداری ماهشهر بود.  در 20 ذقیقه پایانی فاصله خطوط ما باهمدیگر زیاد شد و همین باعث شد به تیم حریف فضا بدهیم. ما باید علت اینکه در بیشتر بازی ها در دقایق پایانی به مشکل می خوریم را پیدا کنیم، این مورد یا بدنی است و یا فنی و این مشکل را در طول هفته مخصوصا در تعطیلات نیم فصل برطرف خواهیم کرد.
استحقاری در پایان گفت: در این بازی بالای 300 پاس بین بازیکنان تیم ما رد و بدل شد که از این بابت خیلی خوشحالم و به همین دلیل به بازیکنانم تبریک می گویم. خدا را شکر در پایان نتیجه نیز به نفع ما تمام شد و همه اعضای باشگاه از نتیجه به دست آمده خیلی خوشحالیم.