۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
پیش بازی ملوان بندر انزلی و شاهین شهرداری بوشهر

جدال صدرنشین و قعرنشین در دربی بندرنشینان

تیم های بندری ملوان و شاهین در آخرین دیدار هفته پانزدهم در ورزشگاه تختی بندر انزلی به مصاف هم خواهند رفت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۸۹۸۰۰
 به " گزارش دی اسپورت " ، در آخرین دیدار هفته پانزدهم لیگ دسته اول کشور و از ساعت 14:15 تیم قعرنشین ملوان بندر انزلی به مصاف شاهین شهرداری بوشهر صدرنشین خواهد رفت .

نبرد شمالی ها و جنوبی ها فوتبال کشورمان همیشه جذاب و دیدنی بوده ، بخصوص که هر دو از تیم های پرهوادار و ریشه دار ایران  محسوب می شود .

جدال صدرنشین و قعرنشین در دربی بندرنشینان

قوی سپید انزلی در لیگ امسال پس از کسری شش امتیازی نتایج خوبی کسب نکرده و حتی با تغییر مربی هم این روند ادامه داشته تا در انتهای جدول قرار بگیرد.

احمد زاده در دیدار فردا در حالی به مصاف تیم سابق اش می رود که در هفته چهاردهم علیرغم بازی خوبی که به نمایش گذاشت در نهایت با نتیجه 3 بر 2 مغلوب آلومینیوم اراک شد تا برای جبران آن شکست چاره ای جز برد مقابل شاهین نداشته باشد.

جدال صدرنشین و قعرنشین در دربی بندرنشینان

اما شاگردان محمود فکری که در لیگ امسال با نتایج خوبی که کسب کرده اند صدرنشینی لیگ را بنام خود کرده اند دوست ندارند این مهم را به راحتی از دست بدهند و پس از برد روحیه بخش هفته گذشته مقابل مس رفسنجان با روحیه ای مضاعف برای دفاع از عنوان خود به انزلی آمده اند.

شاهینی های بندر بوشهر پس از بر طرف کردن ضعف خط دفاعی خود حالا پس از...... هفته رنگ گل خوردن را ندیده اند و خیلی خوشبین هستند که در این دیدار هم این رکورد را حفظ کنند.

جدال صدرنشین و قعرنشین در دربی بندرنشینان

بررسی خطوط دفاعی و هجومی دو تیم :

دو تیم آمار متفاوتی در این خط دارند و تیم ملوان میزبان دیدار فردا در خط دفاعی خود 15 گل دریافت کرده که بنظر می رسد هنوز هماهنگی لازم بین این خط حاصل نشده و در فاز هجومی ملوانان به لطف درخشش شهریار مغانلو گلزن 13 گل به ثمر رسانده است ( با احتساب دیدار هفته اول مقابل خونه به خونه ).

شاهین بوشهر مهمان قوهای سپید انزلی در دیدار فردا در خط دفاعی حالا از تجارب گرانبهای مرتضی غلامعلی بیگی به خوبی استفاده می کند و این تیم با 7 گل خورده بهمراه فجر بهترین خط دفاعی لیگ را از آن خود کرده است.

بوشهری ها در فاز هجومی به لطف درخشش بازیکنانی همچو میلاد صارمی و بهمن سالاری موفق شده اند 20 گل به مر برسانند.

جدال صدرنشین و قعرنشین در دربی بندرنشینان

جایگاه دو تیم در جدول :

دو تیم جایگاه متفاوتی در جدول رده بندی لیگ دارند که ملوان بندر انزلی میزبان دیدار فردا در 13 بازی گذشته خود 6 امتیازی است تا همین امر آنها را در قعر جدول بنشاند.

شاهین شهرداری بندر بوشهر نیز با 26 امتیازی که کسب کرده در صدر جدول قرار دارد و قطعاً فکری و شاگردانش در صدد تثبیت صدرنشینی خواهند بود .

کوبل داوری :

این دیدار حساس را آقایان : مهدی اجاقی به کمکهای  علی الفتی - رضا درویشی و علی اصغر افروزه خواهد بود و ناظر داوری نیز شاهین حاج بابایی می باشد .

ترند های روز