۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹

خشم هواداران قشقايى از اقدام اداره ورزش و جوانان

مسئولان اداره ورزش و جوانان استان فارس در هفته پانزدهم لیگ دسته یک‌ در بازی قشقایی و خونه به خونه از ورود دوربین های صدا و سیما به ورزشگاه پارس جلوگیری کردند.
کد خبر: ۹۰۰۹۰
به گزارش"دی اسپورت"، تیم فوتبال قشقایی شیراز به عنوان دومین نماینده استان فارس در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضور دارد ، این تیم علارغم داشتن هواداران پرشور خود از اول فصل جاری با مشکلات و حواشی زیادی رو به رو شده است.

قشقایی ها که در این فصل با خرید امتیاز لیگ یکی برق جدید شیراز در این رقابت ها شرکت کردند پیش از انتقال امتیاز بین دو باشگاه با سنگ اندازی ها و سد بزرگی چون اداره ورزش و جوانان استان فارس‌ مواجه شدند که این مسئله با فشار هواداران و برخی نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی برطرف شده و در نهایت آنان در انتقال امتیاز باشگاه برق موفق شدند و توانستند با وجود مخالفت ها و سنگ اندازی ها و با توسل به فشارات و هجمه های وارده مجوز حضور در رقابت های لیگ یک را دریافت کنند.

اما پس از گذشت تنها پانزده هفته از مسابقات لیگ دسته اول بالاترین ارگان ورزشی استان فارس در جدیدترین اقدام و سنگ اندازی های خود مانع از ورود دوربین های صدا و سیما به ورزشگاه پارس برای پوشش بازی های این تیم می شود به طوری که در هفته پانزدهم لیگ دسته یک هنگامی که دوربین برنامه فوتبال یک شبکه ورزش سیما برای فیلمبرداری و تهیه گزارش از بازی قشقایی و خونه به خونه به ورزشگاه پارس شیراز مراجعه می کند اما با ممانعت حراست ورزشگاه مواجه می شود.

مسئولان حراست ورزشگاه پارس دلیل ممانعت از ورود آنان را دستور حراست اداره ورزش و جوانان استان فارس عنوان می کنند این اقدام در حالی انجام می شود که در فصل گذشته تمام بازی های خانگی تیم های شیرازی به صورت زنده از شبکه استانی فارس پخش می شد.

در برنامه امروز فوتبال یک شبکه ورزش نیز مجری این برنامه چند بار از مسئولان اداره ورزش و جوانان استان فارس درخواست کرد تا برای ارائه توضیحات در این خصوص روی خط این برنامه بیایند اما در حرکتی عجیب رئیس و مسئولی از این اداره نه روی خط آمد و نه پاسخ تماس های این برنامه را داد! تا سنگ اندازی های مسئولان ورزشی استان فارس برای تیم قشقایی بیش از پیش نمایان شود.

هواداران قشقایی نیز علاوه بر عدم حمایت مسئولان از تیمشان نسبت به اقدام عجیب اداره ورزش و جوانان اعتراض شدیدی دارند و معتقد هستند نباید تمایزی بین تیم های استان فارس گذاشته شود.
ترند های روز