۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
با این هواداران در هر بازی به دنبال پیروزی هستیم؛

فراهانی : تنها به لیگ یک فکر می کنیم و کاری با سایر نتایج نداریم

سرمربی داماش گیلان گفت: با تمام قدرت بازی های خود را دنبال می کنیم و تنها به لیگ یک فکر می کنیم
کد خبر: ۸۹۸۸۱
به گزارش"دی اسپورت"و به نقل از سایت رسمی داماش گیلان، سیامک فراهانی پس از تساوی شاگردانش در برابر خوشه طلایی در ساوه اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای رسیدن به پیروزی در این بازی انجام دادیم. از بازیکنان خود راضی هستم. آنها با تمام وجود در این دیدار تلاش کردند. ضمن اینکه خوشه طلایی هم به دنبال کسب نتیجه در این بازی بود و به آنها خسته نباشید می گویم.

وی با تشکر از هواداران داماش افزود: البته باید بگویم که هر تیمی تماشاگرانی مثل تیم ما داشته باشد، قطعا در هر بازی برای پیروزی تلاش می کند. 
سرمربی داماش در مورد دیدارهای آینده تیمش گفت: با تمام قدرت و تمرکز بازی های خود را دنبال می کنیم. هفته آینده هم با تمام توان به مصاف فولاد نوین می رویم تا با کسب سه امتیاز به بالای جدول برگردیم. 

فراهانی در مورد وضعیت جدول رده بندی اذعان داشت: هنوز سیزده هفته باقی مانده و مطمئن باشید که ما با تمام وجود به مسابقات ادامه می دهیم. ما تنها به لیگ یک فکر می کنیم و به همین دلیل کاری به سایر نتایج نداریم. 
وی افزود: بازی بعدی ما با فولاد نوین در خانه است که باید آن بازی را ببریم. ضمن اینکه نیم فصل دوم را هم با بازی خانگی برابر ایرانجوان بوشهر آغاز می کنیم و امیدواریم با نتیجه گیری در این دیدارها به صدر جدول بر گردیم و آن را با تمام قدرت حفظ کنیم.
ترند های روز