۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶
غیر از خوشه ؛ داماش و مقاومت مدعی اصلی صعود هستند؛

روزی طلب : باید حمایت ها از خوشه طلایی بیشتر شود

بازیکن خوشه طلایی ساوه گفت : حمایت مسئولان از تیم خوشه طلایی ساوه باید بیش از حمایت های فعلی باشد.
کد خبر: ۹۱۱۲۶
به گزارش"دی اسپورت"، سپهر روزی طلب در خصوص شرایط تیم خوشه طلایی ساوه  و خودش در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد : خدا را شکر تیم خوشه طلایی در شرایط خوبی به سر می برد و مدیران باشگاه تیم را اول فصل برای صعود به لیگ یک بسته و آماده مسابقات کرده اند که انشا الله بتوانیم با تلاش بازیکنان ، کادرفنی و همه عوامل باشگاه که زحمات زیادی را می کشند در نهایت به این مهم دست یابیم.

روزی طلب ادامه داد : شرایط خودم نیز خوب است و تمام تمرکزم روی فوتبالم است که روز به روز پیشرفت کرده و به چیزی که مستحق آن هستم برسم. 

بازیکن خوشه طلایی ساوه در خصوص آینده و پیشنهادات خود گفت : از چند تیم لیگ یکی پیشنهاد دارم و اگر رضایت نامه ام صادر شود جدا خواهم شد در غیر اینصورت باید تا پایان فصل با تیم خوشه طلایی ساوه ادامه داده و در خدمت این تیم باشم.

وی در خصوص اینکه کدام تیم ها در گروه شان مدعی صعود هستند بیان داشت : غیر از ما داماش و مقاومت مدعی اصلی صعود هستند و امیدوارم که هر تیمی که مستحق صعود است در پایان فصل به لیگ یک صعود کند.

روزی طلب در خصوص اینکه هدف تیمش در نیم فصل دوم چیست گفت : ما از اول فصل برای صعود به لیگ یک هم قسم شدیم و برای تحقق این امر تا لحظه آخر تلاش خواهیم کرد.

او در خصوص حمایت مسئولان شهری از این تیم نیز اظهار کرد : حمایت مسئولان نیز از تیم خوب بوده اما چون باشگاه خوشه طلایی توسط بخش خصوصی اداره می شود باید مسئولان حمایت بیشتری از مالک و این باشگاه داشته و کنار مالک این تیم باشند تا با صعود تیم به لیگ یک شاهد دو نماینده از استان مرکزی در رقابت های لیگ یک باشیم.

روزی طلب در خصوص دیدار سردار بوکان که به دلایل امنیتی لغو و در تاریخ دیگری برگزار شد گفت : نمی دانیم که به چه علت بازی اول را لغو کردند مسئولان مدعی بودند که این بازی به دلیل مسائل امنیتی لغو شده اما زمانی که ما در آنجا بودیم هیج مسئله امنیتی وجود نداشت و امنیت در شهر بوکان و مخصوصا در استادیوم برقرار بود امیدوارم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم چرا که تیم ما برای سفر به بوکان هزینه کرد و معتقدیم باید این بازی سه بر صفر به نفع ما اعلام می شد چرا که تیم ما روز بازی در شهر میزبان حاضر شد اما این تیم میزبان بود که نتوانست مسئولیت امنیت بازی را بر عهده بگیرد.

او در خصوص عملکرد داوران در نیم فصل اول بیان کرد : تیم ما خیلی از داوری متضرر نشد و اگر اشتباهی صورت گرفته فکر نکنم که عمدی باشد اما امیدوارم با توجه به اینکه بازی های نیم فصل دوم حساس هستند کمیته داوران در بازی ها از داوران باتجربه استفاده کند و داوران نیز در نحوه قضاوت شان دقت بیشتری داشته باشند تا حقی از تیمی ضایع نشود.

وی در پایان در خصوص تیم ریشه دار فصل گذشته خود( راه آهن تهران) گفت :  با توجه به بدهی های زیاد راه آهن مسئولین عملا خواستند تا تیم به لیگ پایین سقوط کند و به همین دلیل توجه ای به این تیم نداشتند و سیروس دین محمدی و محسن بیاتی نیا سرمربیان فصل گذشته تیم نیز علارغم تلاش هایشان نتوانستند با توجه به حاکم بودن بحران مالی در این باشگاه این تیم را از سقوط نجات دهند.