۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
شرایط جذب بازیکن جدید را نداریم؛

میرسالاری : در َضربات آخر بی دقت بودیم

سرمربی استقلال رامشیر گفت : با توجه به شرایط مالی باشگاه توان جذب بازیکن جدید در نیم فصل را ندارند.
کد خبر: ۸۹۹۱۶
به گزارش"دی اسپورت"، عباس میرسالاری در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص بازی تیمش برابر مس شهربابک گفت : به اعتقاد من تیم حربف برای کسب ۱ امتیاز بازی به زمین آمده بود در روزی که باید تعداد گل های ما دو رقمی می شد اما متاسفانه موقعیت هایمان را یکی پس از دیگری از دست دادیم و در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.

میرسالاری ادامه داد : شاید یکی از دلایل این موضوع از دست دادن یکی از بازیکن خوب مان به دلیل مصدومیت باشد که دو روز قبل از بازی و در تمرینات دچار مصدویت شد.

او اضافه کرد : هادی امینی مهاجم دوم ما که در این بازی در ترکیب قرار گرفت به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته است اما برخلاف مصدومیتش امروز دوندگی خیلی زیادی در بازی داشت.

سرمربی استقلال در خصوص داوری بازی گفت : در کل. داوری خوب بود البته می توانست در برخی صحنه ها دقت بیشتری کرده و تصمیم عادلانه ای را بگیرد.

او در خصوص اتلاف وقت از سوی بازیکنان مس شهربابک بیان داشت : فکر می کنم مربی حریف برای اینکه سرعت بازی گرفته شود از باریکنانش خواسته بود تا بازی را مدام متوقف کنند.

سرمربی استقلال رامشیر در پایان در خصوص اینکه تغییراتی در تیمش در نیم فصل خواهد کرد یا خیر گفت : متاسفانه همانطوری که بارها بر مشکلات مالی مان تاکید کرده ایم اما تا بدین لحظه این مشکلات حل نشده است امیدوارم که نمایندگان مردم رامشیر در مجلس که در بازی نیروی زمینی در تهران در ورزشگاه حضور یافتند و قول حل مشکلات را دادند این مشکلات را رفع کنند. اما در کل در حال حاضر با توجه به شرایط مالی باشگاه توان جذب بازیکن جدید را نداریم و سعی می کنیم با بازیکنانی که در اختیار داریم راه مان را ادامه دهیم.
ترند های روز