۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

مدافع پاس: به شرط حمایت مسئولان به لیگ یک صعود می کنیم

مدافع تیم پاس همدان گفت: به شرطی که مسئولان همدان به موقع از تیم حمایت کنند، صعود به لیگ یک دور از دسترس نیست.
کد خبر: ۸۹۹۹۱
بهزاد سلطانی در گفت وگو با دی اسپورت افزود: پاس با سرمربیگری احمد جمشیدیان توانایی صعود به لیگ یک را دارد اما ابتدا باید شرایط حمایت ازتیم مهیا شود ضمن اینکه وعده هایی که مسئولان می دهند ، در عمل به تیم کمک می کند.

وی بیان کرد: در هفته های اخیر به مراتب خیلی بهتر از سایر تیم های لیگ دویی موفق عمل کرده ایم و این صرفا به خاطر تلاش کادر فنی و بازیکنان و تعصب و اتحادی است که با سرمربیگری احمد جمشیدیان بر تیم حاکم شده و تداوم این روند نیازمند حمایت مسئولان است.

سلطانی خاطرنشان کرد: بازی ها به نیم فصل رسیده و انتظار داریم مسئولان براساس تعهدی که به اعضای تیم دارند، پرداختی های مالی را انجام دهند.

مدافع سرعتی و چپ پای پاس افزود: تیم ما از بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی برخوردار است و یکدلی و اتحاد اعضا مهمترین فاکتور موفقیت تیم به شمار می رود و اگر مسئولان انتظار صعود دارند بهتر است تا دیر نشده به فکر تزریق منابع مالی به تیم باشند.

وی اضافه کرد: تیمی که تفکر مدیرانش صعود باشد، نباید دغدغه ای بابت مسایل مالی اعم از پرداخت قراردادها، اعزام تیم، تغذیه و سایر نیازهای طبیعی یک تیم فوتبال را داشته باشد.

سلطانی پیرامون برد این هفته تیمش مقابل نیروی زمینی تهران گفت: برای برتری در این بازی هم قسم شده بودیم و قطعا تیمی که انگیزه صعود داشته باشد، برای کسب نتایج درخشان تلاش می کند.

وی افزود: اکنون تیم ما از ترکیب بسیار خوبی برخوردار است و تفکرات کادر فنی به خصوص احمد جمشیدیان بر نتیجه گیری مطلوب اثر مستقیم داشته و انتظار داریم مسئولان با حمایت به موقع، انگیزه مضاعف به تیم برای ادامه همین روند را بدهند.

 

ترند های روز