۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
عضو هیات مدیره پاس:

فوتبالی بودن استاندار مهمترین مزیت برای احیای پاس است

همدان- ایرنا- رئیس هیات فوتبال همدان و عضو هیات مدیره باشگاه پاس گفت: سیدسعید شاهرخی استاندار همدان به دنبال احیای دوباره پاس و ارتقا این تیم در فوتبال کشور است.
کد خبر: ۹۰۱۰۷

عباس صوفی در جمع اعضای تیم پاس همدان اظهار داشت: رویکرد استاندار نسبت به تیم پاس حمایتی است و براین اساس در هفته جاری نشستی پیرامون بررسی مشکلات و موانع باشگاه برگزار می شود.

وی اضافه کرد: حضور استاندار همدان در ورزشگاه محل برگزاری دیدار پاس مقابل نیروی زمینی تهران نیز نوید حمایت های همه جانبه وی از تیم پاس داشت.

صوفی خاطرنشان کرد: تفکر فوتبالی استاندار همدان مهمترین مزیت برای حمایت از این تیم و بازگشت آن به دوران اوج است ضمن اینکه دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین نیز با جدیت پیگیر امور تیم است.

رئیس هیات فوتبال همدان نتایج اخیر این تیم را بسیار مطلوب دانست و گفت: در ابتدای فصل برخی نسبت به انتخاب احمد جمشیدیان به عنوان سرمربی تیم انتقادهایی داشتند اما امروز ثمره این انتخاب به خوبی مشخص شد و روزهای درخشانی با این مربی جوان پیش روی پاس و فوتبال همدان است.

وی خاطرنشان کرد: فوتبالی بودن استاندار نعمت بزرگی برای پاس است و مسئولان اجرایی استان مصمم پیگیر مسایل تیم هستند.

عضو هیات مدیره باشگاه پاس خطاب به کادر فنی و بازیکنان این تیم گفت: نگرانی بابت تامین مالی وجود ندارد و به زودی به اعضای تیم پرداختی مالی انجام می شود.

وی با قدردانی از نتایج به دست آمده تیم پاس گفت: قدردان نتایج درخشان اخیر هستیم که حاصل تلاش وافر کادر فنی و بازیکنان است و دوست داریم با برد برابر مس شهر بابک در بازی روز دوشنبه، نیم فصل را با موفقیت به پایان برسانید.

 

* قدردان تلاش اعضای تیم هستیم

دیگر عضو هیات مدیره باشگاه پاس همدان نیز در این نشست گفت: قدردان تلاش اعضای تیم هستیم و نتایج اخیر گواه توانمندی یکایک بازیکنان و مربیان است.

محمدباقر دریایی با اشاره به اینکه مسئولان اجرایی پیگیر مسایل هستند، گفت: در جریان کامل دغدغه های تیم هستیم و سعی در حداقل رساندن آن داریم.

وی بیان کرد: تفکرات فوتبالی استاندار آینده روشنی را برای پاس ترسیم کرده است و به طور قطع با حمایت ها، توانایی بازگشت به روزهای اوج وجود دارد.

دریایی افزود: عملکرد تیم نیز بسیار رضایت بخش است و نتایج اخیر شادمانی وصف ناپذیر را در بین هواداران ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم در این مسابقه نیز دست پر به همدان بازگردید هر چند می دانیم بازی سختی در پیش دارید.

 

* جمشیدیان: به همکاران و شاگردانم افتخار می کنم

سرمربی تیم پاس همدان با قدردانی از حضور 2 عضو هیات مدیره در جمع پاسی ها قبل از عزیمت به شهر بابک گفت: به همکاران و شاگردانم افتخار می کنم که با ایجاد فضایی همدل، متحد و متعصب توانستند دوره سخت شروع مسابقات را پشت سرگذاشته و به رغم مشکلات ، در هفته های گذشته نتایج درخشان را به ثبت برسانند.

احمد جمشیدیان افزود: عباس صوفی رئیس هیات فوتبال و عضو هیات مدیره باشگاه به رغم مشغله کاری به عنوان شهردار همدان، همواره پیگیری مستمر در حل مشکلات تیم داشته و از همان ابتدا حامی همیشگی تیم بوده است.

وی اضافه کرد: پیروزی های اخیر حاصل تلاش کادر فنی و بازیکنان است ضمن اینکه هواداران در بازی های خانگی حضور روحیه بخش برای تیم داشته اند و قدردان آنها هستیم.

جمشیدیان بیان کرد: امیدواریم نیم فصل دوم شاهد مشکلات نیم فصل اول در خارج از زمین نباشیم و حمایت های به موقع به موفقیت پاس کمک شایانی می کند.

وی با اشاره به بازی مهم این هفته تیمش مقابل مس شهر بابک گفت: با قدرت به مصاف مس شهر بابک می رویم هر چند لشکری از مصدومان را داریم.

سرمربی پاس یادآور شد: تلاش ما رقابت در جمع مدعیان است و نمی خواهیم برای ماندن و رقابت در جمع گزینه های سقوط تلاش کنیم  و در عین حال توقع حمایت همه جانبه داریم.

تیم پاس هم اکنون در رتبه سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

پاسی ها دوشنبه هفته جاری در شهر بابک میهمان تیم مس هستند.