۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
پیش بازی دیدار تیمهای خونه به خونه بابل و مس رفسنجان

میثاقیان بدنبال آرامش در مصاف با مس رفسنجان

تیم های خونه به خونه بابل و مس رفسنجان در اولین دیدار هفته شانزدهم در ورزشگاه شهدای سیمرغ به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۹۰۰۸۷
به " گزارش دی اسپورت " ، هفته شانزدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ دسته یک کشور از فردا ( شنبه ) با برگزاری سه دیدار برگزار خواهد شد که در نخستین بازی تیم فوتبال خونه به خونه بابل در ورزشگاه شهدای سیمرغ میزبان مس رفسنجان خواهد بود .

بابلی پس از آمدن اکبر میثاقیان رنگ آرامش را دیده بودند ولی باخت هفته قبل مقابل قشقایی کار آنها را سخت تر کرد تا برای بازگشتی مجدد به فکر جبران باشند.

میثاقیان بدنبال آرامش در مصاف با مس رفسنجان

برد در دیدار مقابل مس رفسنجان دیگر تیم بحران زده لیگ می تواند آرامش را به اردوی این تیم بیاورد تا در دیدارهای آینده بتوانند نتایج بهتری کسب کنند.

مسی های شهر رفسنجان که اصلاً حال روز خوشی ندارند در دیدار هفته گذشته در خانه با نتیجه 3 بر 2 مغلوب نود ارومیه شوند و منتظر نیم فصل بمانند تا بتوانند با یک خانه تکانی اساسی خود را از این بحران پیش رو خارج کنند.

میثاقیان بدنبال آرامش در مصاف با مس رفسنجان

بررسی خطوط دفاعی دو تیم :

دو تیم در خط دفاعی آمار خوبی ندارند و خونه به خونه میزبان دیدار فردا با احتساب بازی هفته اول مقابل ملوان که حاضر به مسابقه نشد 17 گل خورده در کارنامه این تیم ثبت شده است.

اما در آنسوی میدان نارنجی پوشان شهر پسته با 25 گل خورده بیشترین گل خورده لیگ را دارا می باشد که قطعاً میشو در نیم فصل دوم در صدد روشن کردن این نقطه تاریک تیمش خواهد بود .

مسی ها در فاز هجومی عملکردی به مراتب بهتر از میزبان دیدار فردای خود دارند و این تیم با به ثمر رساندن 18 گل در این نقطه آمار قابل قبولی را با حضور اکبر صغیری گلزن داشته است .

بابلی ها در فاز هجومی فقط 7 گل به ثمر رسانده اند که در نیم فصل دوم آنها نیاز مبرم به حضور یک مهاجم ششدانگ در خط خواهند داشت .

میثاقیان بدنبال آرامش در مصاف با مس رفسنجان

جایگاه دو تیم در جدول :

دو تیم جایگاه خوبی در جدول لیگ ندارند و خونه به خونه بابل در 13 بازی گذشته خود 9 امتیاز کسب کرده و در جایگاه پانزدهم قرار گرفته است .

اما مسی های رفسنجان با یک بازی بیشتر فقط 10 امتیاز جمع کرده اند تا جایگاه چهاردهمی را به خود اختصاص بدهند که هر دو تیم در منطقه خطر قرار دارند.

کوبل داوری :

این دیدار حساس را آقایان مصطفی بینش به کمکهای مهدی صناعی ، امیر فلاح و کیوان علیمحمدی قضاوت خواهند کرد و محمد حسین اسدی نیز ناظر این دیدار خواهد بود .

ترند های روز